fredag 24 juli 2009

Jönköping utomhus



Vi går på en promenad efter middag, ner förbi sjön innan vi kommer upp mot herrgården där jag bor, vid en stenmur tar hon tag i mig, trycker upp mig mot muren och kysser mig passionerat samt trycker sin kropp mot min.


Jag besvarar hennes ivriga tungar och känner hur min kropp reagerar direkt på hennes passion. Våra tungor leker med varandra och hon knäpper snabbt upp mina byxor, drar ner dom och kalsongerna halvt, men sen låter hon min hårda stå rakt ut, hon drar upp sin kjol och för min hårda in mellan sina ben så at den ligger mot hennes blygdläppar utan att släppa mina läppar med sina.


hon gnyr när hon trycker sitt underliv mot min hårda och när jag kysser hennes hals och naffsar i hennes öronsnibb stönar hon rakt i mitt öra, samt viskar åååå vad jag har längtat efter det här och tro inte att det är du som bestämmer för i natt bestämmer jag... jag märker hur min kuk blir hård av det hon säger, men samtidigt så säger min hjärna att det är ju jag som är dominant, innan jag hunnit tänka klart så går hon ner på knä och tar min kuk djupt i sin hals, jag håller igen stönet som är i min strupe (för på andra sidan muren ca 25 meter bort sitter det folk och skrattar/dricker), hon suger mig hårt och långsamt så att hela min kuk försvinner in i hennes mun. När jag försöker ta tag i hennes hår så tar hon bort min hand, drar ut min kuk och tittar upp och säger, i natt är du min och du gör som jag säger, förstått.... jag tittar ner och kan inte annat än le samt morra fram hmmmmmmm sen fortsätter hon att suga mig djupt..... hon smeker min pung med sina naglar och andra handen glider runt och trycker in naglarna i min bara häck, jag stönar utan att kunna hålla tillbaks det och när jag känner att det är nära så slutar hon, tar tag i min kuk som det vore en hand som hon leder och så kysser hon mina läppar samt drar mig med bort mot en högre mur ca 25 meter bort. väl där (med ett stadigt tag om min kuk) så ställer hon mig mot muren, sen böjer sig fram och för in kuken djupt i sin våta sköna fitta....




Jag känner direkt att jag inte kan knulla henne då muren är i vägen, finner mig i det och står lutad mot muren, smeker hennes häck och svank samt ser hur hon börjar röra sig så att min kuk glider långsamt ut och snabbt/hårt in i henne, jag smiskar till hennes rumpa lite och då trycker hon sig mot mig så att kuken är djupt inne i henne vänder på huvudet och leer samt säger, kom ihåg att du är min och du får smiska mig när du blir frustrerad, jag smiskar till henne hårt direkt och hon stönar lätt innan hon fortsätter.


Jag tappar bort tiden och hur många gånger jag smiskar till hennes lilla härliga häck, men till slut så slutar hon och vänder sig om.... håller hårt i min kuk och börjar runka den lätt, nu ska du spruta min mun full och det utan att munknulla mig förstått... hmmmm säger jag och ser hur hon går ner och fortsätter runka min hårda, men hennes läppar och tunga är över min rakade pung, ljumskarna, magen och till sist så tar hon mig i sin mun och jag kommer nästan direkt, inte så våldsamt som jag trodde utan mer skönt där jag känner varje sprut (räknar till fyra) som pumpas in i hennes mun, hon suger och slickar av min kuk innan hon reser sig upp och säger, nu ska vi gå upp på ditt rum och där ska du ge mig en omgång som jag bestämmer.






hon tar min hand och vi går runt muren och uteserveringen, det sitter fyra äldre människor där och jag kan inte annat än le inombords för dom borde hört något.... sen går vi upp på rummet och väl där är det som en dimma för hon är hård, bestämd och recenserar den följande timmen som sin egen porrfilm, väldigt verbal och bestämd... jag gör som hon säger och ger henne precis det hon säger åt mig att ge.............. vilket var nytt och oerhört spännande härligt, enda gången hon tappade kontrollen var när hon bad mig slicka henne och samtidigt köra in två fingrar i henne då var hon helt okontrollerbar och stönade rakt ut..... Lite senare när hon bad mig knulla henne bakifrån och sen köra in ett finger i hennes anus och sen in med kuken så var hon mer som en gnyende katt som spann efter mer.....




Var en riktigt häftig upplevelse och då jag själv inte var i kontroll så skulle min historia inte rättfärdiga denna sköna tjejs handlande.....




Kan även avslöja att jag fick order om att vara stora sked samt att på morgonen väcka henne genom kuk på valfritt sätt, något som kan gissa hur jag väckte henne?




skönt med helg.............




BA





Ps tack Anneli04 för denna bild, mycket läcker, vacker och erotisk, skulle kunna vara jag i duschen hehehehe

4 kommentarer:

  1. Mmm...fler än jag som uppskattar Jönköping...

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt härligt ;) Låter som en skön helg.

    SvaraRadera
  3. hmm Jönköping kan vara oerhört uppskattat *L*

    Smojo det var riktigt härligt, men helgen var mitt i veckan *L*

    SvaraRadera
  4. Svar: Det är ungefär så det känns. Bittersweet symphony.

    SvaraRadera