söndag 12 juli 2009

Natt sex utan sprut........



I fredags natt ringde tjej C och väckte mig 02:45 (jag sov såklart) och hon frågar direkt får jag komma över, jag svarar hmm, Bra då kommer jag över och, jag svarar hmmm, Är du säker på att du är vaken, jag svarar hmmm och så lägger jag på.


15 min senare så ringer hon igen och säger jag står nedanför nu, kom ner och släpp in mig, jag svarar hmmm och tänker vad håller du på med du är trött inte kåt eller sugen. Jag tar på mig ett par mjukis byxor och går ner och öppnar för henne. Jag är tok trött, men kan inte låta bli att lee när jag ser henne i sin klänning, oerhört het och hennes stora härliga bröst skriker mot mig. Vi går upp till mig igen och innan jag ens tänkt efter så står vi i min hall och kläderna faller till golvet och jag står bakom henne och smeker hennes bröst och våta fitta samtidigt som mina läppar kysser hennes hals, hon tar tag i min kuk och trär på kondom innan hon säger ta mig hur du vill. Jag glider snabbt in i henne bakifrån och knullar henne bakifrån samtidigt som ena handen ligger kvar mot hennes klitta...... Jag känner hur hård jag är och hur skön hon är, jag stönar rakt ut och håller hårt om hennes höfter och bröst..... hon stönar tillbaks, sen känner jag tröttheten inom mig och drar mig ur henne och tar hennes hand och för in henne till sängen.


Väl i sängen så trycker jag ner henne i sängen och går direkt ner mellan hennes ben och hon kommer snabbt och kraftigt, då för jag in min halvhårda kuk i henne igen, och knullar henne långsmt medans hennes efterorgasm river i hennes kropp, men kort därefter, känner jag att jag inte kommer komma, tänker inte mer på det just då utan drar mig ur henne och börjar kyssa hennes bröst, tar mig sakta ner mellan hennes ben igen och låter tungan leka med hennes klitta igen, hon stönar uppmuntrande och två fingrar glider in i henne, hon stönar högre och jag fortsätter, innan jag hunnit tänka har ett av fingrarna glidit ut och bestämt glidit in i hennes anus, hon kommer då snabbt igen, vi kramas en kortis och då kommer tröttheten över mig och jag viskar till henne, hoppas du är nöjd för nu somnar jag snart.... hon kysser mig och säger somna du.


Jag somnar nästan samtidigt som hon går upp ur sängen. jag vaknar vid tio lördags morgon och då ligger hon bredvid mig och sover...


Det slår mig att det har nog aldrig hänt att jag i en sex session inte kommit, visst man har knullat utan att komma, men då har man kommit tidigare under akten eller liknande. Denna gång kom jag inte alls, och det slog mig på morgonen att hon har troligtvis inte ens märkt det.....


Mycket intressant och härlig erfarenhet får jag säga, det blev istället skön runk på eftermiddagen när jag även tog en eftermiddagslur.....


Knullade även i natt med någt skönare avslutning i henne smun, men det är en annan historia *L*


2 kommentarer:

  1. Fantastisk läsning ;) mer sånt :D

    SvaraRadera
  2. Härligt att du gillar det, jag hoppas själv det kommer mera *L*

    SvaraRadera