måndag 3 augusti 2009

Morgon i bilen

tjejen H kom över i gårkväll (sent) vilket var mycket trevligt, men det jag ska berätta om hände i morse...... för ca 45 min sedan *L*

Hon jobbar på kontor och jag skulle köra henne till jobbet, hon hade på sig en vit topp och en kjol, när vi satte oss i bilen så sa hon fan för dig, varför hoppade du inte på mig i morse för.... jag log och kontrade med att vill du ha något får du ta för dig av det.... hon spelade lite små sur, och jag gled snabbt ner med min hand mellan hennes ben lyfte på kjolen och gled upp mot hennes trosor, smekte runtomkring, innan jag vek trosan åt sidan och lät fingrarna smeka, nästan massera hennes blygdläppar, hon tittade på mig och sa klarar du det här och köra bil samtidigt, hmm sa jag och då vek hon ner sätet och lutade sig bakåt.... jag fortsatte att massera blygdläpparna och sen särade jag dom med två fingrar och lät tredje fingret glide först ner och där bara lätt glida över öppningen innan fingrarna tillsammans gled över hennes klitta och hon stönade till.. jag fortsatte så och vi närmade oss hennes jobb, hon stönar ut, åååå vad jag vill ha din tunga, jag behöll fingrarna över hennes klitta, men körde inte direkt av till hennes jobb utan körde vidare längs vattnet....

Hittade en liten avlägsen parkering med utsikt över vattnet, stannade bilen och gled snabbt ner med mitt huvud mellan hennes ben, kjolen lyftes upp mer och jag höll isär trosan med en handen och tungan gled dirket över hennes klitta, hon stönar rakt ut, åååå så ja ge mig din tunga.......
jag glider då snabbt ner och trycker in tungan så långt jag kan i hennes våta härliga fitta, hon tar tag i mitt hår och trycker mig hårdare mot sig, innan hon för upp mitt huvud mot hennes klitta och jag slickar henne hårt och snabbt... hon stönar och andas ansträngt och hon kommer på bara nån minut.....

Hela hennes kropp skakar när hon kommer och jag slickar henne på, runt över så mycket jag kan igenom hennes orgasm.....

jag går upp och kysser henne och hon bara ler samt säger nu vill ju inte jag jobba..... men det ska du din lilla söta, kåta kontors slyna säger jag och skrattar, innan jag startar bilen och släpper av henne utanför jobbet.

åker sen till mitt jobb och kan inte annat än le inombords av hur denna morgon började......

5 kommentarer:

  1. Åh! Härlig start på dagen, wow!

    SvaraRadera
  2. Lady and her tramp: kan bara instämma, helt underbart att reta, känna hennes kåthet och till slut känna hennes orgasm, för att sen åka vidare till jobbet med ett härligt stånd *L*

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt :)

    Bara speciella personer får uppleva det ;)

    SvaraRadera
  4. Kika gärna in vår nya blogg =)/ T/L

    SvaraRadera