torsdag 4 februari 2010

Morgon sex med milf.......

efter att ha gjort upp det så klev jag in i hennes lägenhet, klädde av mig allt utom kalsongerna, gick hittade in i hennes sovrum och där ligger hon naken likt nedanstående bild:
Jag böjer mig fram och kysser hennes bröst och sen hals upp till hennes läppar, där börjar vi kyssas mer passionerat tills jag tar tag i hennes hår drar det lite bakåt och samtidigt tar av mig kalsongerna och innan hon förstår det så har hon min kuk i sin mun och jag säger, god morgon.... hon suger liggandes med mig på knä lutandes över henne i nån minut innan jag slutar, böjer mig ner och kysser hennes läppar igen och samtidigt som våra tungor leker med varandra så tar jag på kondomen och sakta sakta glider in i hennes våta härliga fitta.... hon stönar rakt ut när hon känner hur jag kommer djupare och djupare in i henne, samtidigt så håller jag min tunga in hennes mun och hon suger på den som om det vore min kuk.

Sen fortsätter denna morgon (ca 45 minuter) med att jag binder hennes händer i sängen och om vartannat knullar henne i missionären och slickar hennes klitta mjukt, hårt, retsamt och till och från finger knullar jag henne i både anus och fitta..... Hon kommer i tre omgångar och efter varje gång för jag in min kuk djupt i henne och håller mig stilla...... innan jag börjar igen.

När jag efter sista gången visar att jag är nära så viskar hon kom i min mun.... så jag sätter mig gränsle över henne tar tag i huvudet och lyfter upp det innan jag munknullar henne bestämt och hårt, hon suger ljuvligt och när jag kommer så sväljer hon allt i tre omgångar,

jag står och skakar över henne samtidigt som jag sänker min rakade pung över hennes läppar och tungar, när hon slickar/suger pungen så skakar jag i hela kroppen.....

Så i stort en mycket skön morgon där jag inte skriver i detalj allt vi gjorde då jag har för mycket att göra på jobbet *ler*

Ha det bäst, och kom gärna med kommentarer...

BA

6 kommentarer:

  1. Tack....för allt för att du har eggat upp mig för dina storys å att du sände en tanke vid en tung period.....ja kommer försvinna för ja har mött han på vita springaren ;) Men ja lovar att titta till här ibland å kolla att du sköter dig ;)
    Puss å var rädd om dig din vän PP

    SvaraRadera
  2. PP, stor lycka till med han som kom på den vita springaren.... hoppas du hittar in här nån gång... stora kramar din cyber vän BA

    Lyckliga Lynx: härligt att du gillade det och jag hoppas du haft en skön sexig helg *ler*

    SvaraRadera
  3. Hmm.. eldre kvinner. Jeg skjønner ikke det der helt.

    SvaraRadera
  4. måste bara skriva att jag älskar att läsa din blogg.
    blir ju nästintill upphetsad bara av att läsa om det du är med om.

    SvaraRadera
  5. Sexkorn, du kanske borde prova och äldre behöver ju inte betyda så mycket äldre *ler*

    LeXXXiE, tusen tack och jag hoppas du blir upphetsad och inte låter det stanna vid nästintill *ler* Hoppas du själv får uppleva lite härliga äventyr.....

    SvaraRadera