tisdag 9 mars 2010

gårdagens kåthet

Märkligt hur man kan ha gått omkring hela förmiddagen kåt, vilkan att knulla var så stark att jag ett tag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Fanns ingen möjlighet att komma loss över lunchen och eftermiddagen fick jag anstränga mig för att fokusera på jobbet.

Efter jobbet däremot var det träning och snacka om att efter 1,5 timmes träning så var krafterna slut, så när två tidigare ligg hörde av sig så fanns inte orken att ta för sig utan all energi hade jag fått ut på träningen......

Åt middag med en kompis och somnade tidigt, vad hände med allt testosteron som ska finnas i min kropp?

Denna morgon vaknade jag små sugen, men ändå inte det där desperata som fanns i går. Blir både nyfiken och fascinerad över hur min kropp och hjärna ibland fungerar...

Hoppas ni alla har en härlig vecka......

BA


Ps: fick även ett mail i går kväll från en tjej som ville bli dominerad och måste säga att det är nog bland det mest upphetsande jag vet när en tjej blottar sig på det sättet och skriver i egna ord hur hon vill bli tagen, dominerad och njuter av det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar