torsdag 25 mars 2010

Hemligt möte....

Skulle vilja ha ett hemligt möte med en tjej jag aldrig träffat för att dominera lätt men bestämt, tänja på gränserna lite, men inte för mycket.....

Hon skulle då möta mig så här:
och hungrigt titta på mig med sina kåta ögon och jag skulle då gå fram till henne ta tag i hennes hår, böja hennes huvud bakåt och kyssa hennes läppar innan hon fick suga min kuk hård....


Eller så här:

Där hon ligger våt och frustrerat kåt för att känna min kuk, jag går fram till henne och drar ner mina byxor och trycker in min hårda kuk i hennes våta sköna fitta.... knullar henne hårt innan jag slutar helt och slickar hennes häck, anus och blygdläppar....

eller så här:
Hmmmm nu börjar fantasin skena iväg *ler*


Någon som har något att tillägga, föreslå eller annat tas tacksamt emot till denna erotiska fantasi...

kram
BA

4 kommentarer:

  1. Den kvinnan kommer vara en lycklig kvinna ;)

    SvaraRadera
  2. Tack du anonyma och det hoppas jag, vilket variant skulle du vilja vara för den hemliga älskare som kliver in genom dörren?

    BA

    SvaraRadera
  3. Ska jag verkligen vara tvungen att välja? *ler*

    SvaraRadera
  4. Saga, du kan bara välja en början på ett möte med en hemlig älskare du aldrig träffat *ler* men med lite fantasi så kanske man kan kombinera de olika, eller så efter första träffen sägs inte ett ord så att man gång 2 fortfarande har känslan av att vi har inte pratat och det är fortfarande en främling..... bara en tanke *ler*

    BA

    SvaraRadera