onsdag 12 maj 2010

lång helg och sugen


Snart lång helg för mig, skulle vilja kliva in i en bastu och se blicken och kroppen från ovan......


Därefter kan mycket hända i bastun och duschen, men sen skulle jag vilja kliva ut och ta ett naken bad i havet.... se nedan..


ska tydligen bli dåligt väder torsdag och fredag och då skulle jag vilja ha bastuns värme, tjejens kåthet och därefter ett härligt bad i havet.....



men det lär väl bli en helt annan helg för mig *ler*

hoppas ni får det bra.

kram
BA

3 kommentarer:

  1. Det lät inte så tokigt :-)

    Kul med fantasi allafall...synd bara att man inte kan få som man vill jämt :)

    SvaraRadera
  2. Åh fan. Nu vet jag vem det är som tittar in och kommenterar hos mig! Why not do some publish för mig? :) Puss

    SvaraRadera
  3. L fantasi är härligt och ibland är det bara fantasi och ibland faller det in.... härligt vilket som.

    Tiiba jasså du hittade hit till slut, hehehe jo du din blogg är skön att läsa och jag hoppas du hittade några sköna inlägg här också....

    SvaraRadera