torsdag 27 maj 2010

Torsdag + Milf + gåva




I går blev jag övertalad att åka över till en gammal tjej kompis som är mamma till två barn, nyligen separerat och ville ha sällskap.

Väl där satt vi och pratade lite i soffan, innan hon la sin hand på min och sa du jag behöver närhet och inget annat, jag tittade kaxigt i hennes ögon och sa du ska få mer än så, men du måste lita på mig och jag lovar att du aldrig fått det förut samt att mina kläder kommer vara på hela tiden.... hon log och hennes ögon lös... jag tog hennes hand och förde in henne i sovrummet, tog tag i henne bakifrån och kysste hennes nacke, öronsnibb, samtidigt som mina händer smekte över hennes hals och bröst.
Hennes kläder åkte snabbt av och när hon ojade sig om att varför ska bara jag vara naken tog jag tag i henne hårt tryckte henne först mot min kropp sen ner i sängen och kysste hennes öronsnibb och viskade därför att detta är för dig inte för mig....

Sen vänder jag henne om och lyfter upp hennes häck
Börjar slicka hennes skinkor, baksida lår och ben innan jag låter tungan glida mellan hennes skinkor och rör vid hennes anus... hon stönar och ryker till, men jag fortsätter och snart så märker jag hur hon greppar tag om täcket med sina händer, hur hennes kropp börjar reagera och då kör jag in två fingrar i hennes våta fitta, finger knullar henne snabbt samtidigt som tungan leker med hennes anus....

slutar slicka henne abrupt och ställer mig på knä, smiskar hennes häck flera gånger och jag ser hur hon biter i kudden och kramar täcket hårt med sina händer.... går över till att smeka hennes häck innan mina händer särar på hennes skinkor och börjar finger knulla henne långsamt i både fitta och anus... hon stönar då högt och när jag slutar igen så gnyr hon, men då vänder jag henne om och särar hennes ben direkt...
Ttungan hittar hennes klitta direkt och hon ryker till, samtidigt som en hand glider upp på hennes bröst och nyper hennes bröst vårta hårt och den andra handen glider mellan hennes anus och fitta.... hon kommer kraftigt och snabbt...... och stönar ut fan det är för skönt, det är för skönt...

När hon kommer så går jag upp och trycker in min tunga i hennes mun hon tar emot den och suger på den... jag kysser hennes hals och säger du har två minuter på dig att vila innan jag tänker slicka dig igen....


När hon kommer för tredje gången så rullar hon åt sidan och nästan snyftar jag klarar inte mer... jag smiskar till hennes häck innan jag lägger mig bredvid och kliar henne på ryggen och hon somnar nästan på en gång....

jag lämnade henne en kvart efteråt och då sov hon... fick sedan en hel del komplimanger på sms samt att hon ville ha mer..... så mitt ego fick sig en boost hehe men sen fick jag åka hem och ta med mig datorn till sängen och porrsurfa samt få utlopp för det själv.... roliga var att jag blev så kåt att det blev en gång innan jag skulle somna, sen vaknade jag och runkade mitt i natten (men det kan ha varit en dröm för jag kom inte vad jag vet) och sen i morse innan jobbet blev det en gång till......

så i dag leer jag gott åt mig själv hehehe

Snart helg och Plan3 konsert yeaaaaaaaaaaaaaaaa

11 kommentarer:

  1. Oh shit va sexigt.. Jag gillar verkligen killar som dig ;)

    SvaraRadera
  2. Mmmm... härlig berättelse!

    SvaraRadera
  3. tusen tack Sex in Stockholm... det värmer.

    Pussypower: härligt right back at ya...

    SvaraRadera
  4. hehe ;) trevlig helg sexy.. hoppas du får en helg med mycket sex.. här ser det dött ut!!! :(

    SvaraRadera
  5. kul Lionesse,

    Sex in Stockholm, jag hoppas det ändras för dig, annars får du hojta till *ler*

    SvaraRadera
  6. hehe det blev inte så dött.. kommer mer om det i bloggen ikväll när jag firat min kära mor ;)
    hoppas du fick något?

    SvaraRadera
  7. Sex in Stockholm härligt för dig och det är lite samma här, en smått komisk sex helg blev det till slut.... men det kommer lite av det här i bloggen under veckan....


    Ser fram emot att läsa mer om vad du upplevt.

    SvaraRadera
  8. härligt att vi båda fick då.. ;)
    ser också fram emot att läsa det :p

    SvaraRadera
  9. jag bara log och drömde mig bort när jag läste inlägget.. mmmm

    SvaraRadera
  10. The girls, härligt och jag hoppas drömde fortsatte och gav dig mer än bara drömmar....

    SvaraRadera