onsdag 23 juni 2010

På resande fot

har varit ute och rest med företaget!

I lördags var det brännboll och en av tjejerna som var med lurade iväg mig i skogen och retfullt kysste hon mina läppar, gled ner på knä och knäppte upp mina byxor, tog min hårda lem i sin mun och sög samtidigt som hon gnydde lätt...... men efter bara några sekunder i hennes mun så slutade hon kysste mig och sa ses där ner...

en sån retsticka och det var inte helt lätt att komma över det och gå ner till dem andra....

Veckan hittills har bestått av jobb utomlands, öl med kollegor och kunder samt en hel del flörtar som inte lett till något.....

så nu ser jag fram emot Skärgården och Midsommar och får se vad det har att erbjuda *ler*

Skriv gärna vad ni ska göra på midsommar *ler*


BA

2 kommentarer:

  1. Min typ av tjej helt klart. You go girl =)

    SvaraRadera
  2. din lilla retsticka där *ler*
    det hade du fått för senare helt klart hehehe

    SvaraRadera