tisdag 15 juni 2010

skööönt och vad jag behöver denna tisdag...

Känner mig små vild inombords och vill ha sex på mina villkor där du som tjej bara följer med och får den njutning jag ger dig..... vet att det inte är jag för jag bryr mig för mycket men denna tisdag vill jag bara ta för mig... börjar med ovanstående där du har legat och väntat på mig... och jag bara ger dig min hårda som du glatt tar emot i din mun, samtidigt som jag smeker, nyper och smiskar till dina härliga blygdläppar.....

därefter ställer jag dig på alla fyra, låter min tunga glida mellan dina skinkor samt tar min hårda och smiskar din lilla häck, och när du inte stönar så smiskar jag till dig med min handflata och får en reaktion....

Binder därefter ihop dina händer bakom din rygg så att du inte har något att ta emot dig förutom ditt ansikte så när jag trycker in min kuk i dig så känner du hur ditt huvud åker ner i sängen och jag utan att tveka håller tag om dina armar och knullar dig hårt....


efter en sväng så så tar jag bort din bindel och trycker ner dig mot sängen, du svankar och gnyr efter mer och jag känner hur din våta sköna fitta kramar runt min kuk när jag kommer in i dig....


jag slutar innan jag känner pirret i min kropp och så sätter jag mig på rygg och tar tag i ditt hår och bestämt för dig ner mot min kuk, skillnaden mot bilden så hållr jag hårt i ditt hår och trycker dig ner över kuken så den kommer djupt ner i din hals.... du andas tyngre och när jag känner hur nära jag är känner du hur bägge mina händer håller hårt i ditt hår och trycker dig upp och ner över kuken, samt juckar underifrån så du verkligen känner hur jag mun knullar dig...

När jag kommer så håller jag bort dina händer och trycker dig djupt ner över kuken och kommer i en våldsam orgasm där du känner första sprutet i din mun, innan kaskader av sperma kommer ner i din hals......


Jag vill jag vill jag vill


Vill du *blink*

11 kommentarer:

  1. Jag vill! *anmäler mig frivilligt*

    SvaraRadera
  2. låter nice, det hade jag inte haft ngt emot *ler lite retsamt*

    SvaraRadera
  3. H om du behöver så bör du få *ler*

    PolarTiger: hmm det var nice i mitt huvud också hehe och ha begäret försvann inte förrän sent i går kväll....

    SvaraRadera
  4. må vara trevligt att tänka på men säkerligen ännu trevligare i verkligheten

    SvaraRadera
  5. ja det kan bara verkligheten påvisa hehehe men jag tror inte, jag vet att den är det *ler*

    SvaraRadera
  6. precis *stort smile*

    SvaraRadera
  7. Ja jag borde minsann det, men KK:t är oförskämd nog att befinna sig på annan ort hela sommaren..

    SvaraRadera
  8. H, det där behöver inte du ta *ler*

    SvaraRadera
  9. Nej, verkligen inte. Borde göra nåt åt det där..

    SvaraRadera