onsdag 7 juli 2010

knulla på jobbet.....

efter att ha jobbat sedan sju i morse så fick jag en härlig känsla av kåthet inom mig....

Såg framför mig hur du kommer upp iklädd affärskläder som vanligt och du ler när du sätter dig över mitt skrivbord, jag skrattar nervöst då du faktiskt är leverantör till mig. när du utan tvekan går ner på knä under mitt skrivbord och drar snabbt av mig mina byxor så känner jag hur hela min kropp skriker efter att få ta dig, du sitter där under bordet och slickar, suger och smeker min hårda kuk.... tills jag inte får nog, då drar jag mig bort från dig och du reser dig upp och jag tar tag i dig hårt, kysser dig hungrigt och vänder dig om så att du är i min famn (som på bilden) jag känner dina hungriga läppar och min hand glider över dina våta svullna blygdläppar och när mitt finger kommer in i dig stönar du på ett djuriskt sätt.... Men så kul ska du inte få ha det...


för dig framåt hela tiden med en hand mellan dina ben, och den andra hårt över din hals eller bröst våra läppar slutar inte leka med varandra, och jag nästan bär dig framåt till vårt konferans rum, väl där lyfter jag upp dig och sätter dig på bordet, trycker dig ner och utan några stopp särar jag på dina ben och min tunga glider från insidan av ditt lår ner över ditt anus och sen upp över dina blygdläppar....................



Det vill jag göra nu och därefter när jag känner hur du exploderar av min tunga och fingrar som knullar dig, vill jag ta dig i min famn och bära in dig i vår dusch för att fortsätta *ler*

Hoppas ni har en bra dag oavsett jobb, studier eller ledighet...

BA

5 kommentarer:

  1. Ingen dålig arbetsdag.. *LER*

    SvaraRadera
  2. nej fröken det hade varit något, synd bara att det blev jag och toaletten för att överleva istället för en fröken och jag på kontoret *ler*

    SvaraRadera
  3. Skön arbetsdag med andra ord ;)

    SvaraRadera
  4. Jess, ja det var en mycket skön arbetsdag *ler* synd att du inte var med och upplevde den....

    SvaraRadera
  5. Skit ni behöver inte fler på ert jobb? Skulle behöva ett jobb som det lite Casual sex friday eller nått ;)

    SvaraRadera