torsdag 2 december 2010

Vad är viktigast.........?

Pratade i går på msn med gamla kompisar, ligg och flörtar.... det var slående hur många av tjejerna som klagade på att dom inte hade någon att mysa med nu när det var så kallt... jag frågade på och det dök då upp ämnet för min nästa fråga/inlägg.....

Hur kommer det sig att de flesta tjejer (absolut inte alla och ni vet vilka ni är *ler*) så gärna vill vara den fina flickan som inte har behov av sex, nej klart jag gillar sex, men mys och gos är viktigare för mig...... jasså det säger du........... hmmm

Vem i dess vildaste fantasi kan ens börja jämföra eller rangordna de två, dom hör ibland ihop, ibland var och en för sig och ibland en mix av de båda...... jag klarar mig inte utan den ena eller den andre så tjejer och gärna ni som just säger att mys och gos är viktigast, hur kommer det sig och blir ni då inte kåta av mys och gos??

ser fram emot era svar....

BA

4 kommentarer:

  1. Ja jag tänker inte ta åt mig *fniss*
    Det enda som kan vara mitt problem är att jag däremot inte kan släppa vem som helst inpå för att få sex eller det andra... vad hette det nu... gos och mys ;o)
    Det önskar jag nästan ibland för det hade liksom inte behövt gå så långt mellan gångerna då :o(

    SvaraRadera
  2. jag är med vad du säger och långt mellan gångerna kan ju vara oerhört frustrerande, men då får det bli bra när man väl får hehe

    ha en grym helg!!!

    BA

    SvaraRadera
  3. Självklart behöver man båda, och efter en väldans massa hård och het sex så kommer det in en liten längtan att bara få lite kravlös mjukt gos... vilket troligen leder till sex ändå och klart man blir kåt av den typen av närhet också! ;)

    Tror att årstiden också bäddar för gos och mys och tända ljus. Förmodligen mer pang på under sommartider...

    SvaraRadera
  4. Tack Wonder och mycket uppskattande att höra dina synpunkter....

    SvaraRadera