onsdag 29 juli 2009

69an till lunch




flygvärdinnan svarade på mitt sms under förmiddagen, av någon anledning har jag varit grymt sugen under morgonen och det fanns inte tid att göra det själv i morse......

Så jag åkte över på min lunch och följande hände *L*

klev in genom dörren och hon kom och mötte mig blöt i håret efter att precis har klivit ur duschen, vi började omgående hångla och ta på varandra och hennes klänning åkte av utan något under, väldigt sexigt.... mina händer gled över hennes kropp och hon stönade till varje gång jag rörde en ny del av hennes kropp, våra tungor lekte med varandra om vartannat. jag stod snart med min ena hand mellan hennes ben och den andra över hennes bröst medans våra tungor lekte vidare.

Hon avbröt snart och drog av mig byxorna, gick ner och tog hela min kuk i sin mun, därefter tog hon den och drog mig med mot sovrummet, väl där la hon sig på rygg och tryckte ner mitt huvud mellan hennes ben, jag slickade, lekte och förde in mina fingrar i henne, efter ett tag drog hon upp mig och vi kysstes innan vi la oss i en härlig 69:a där jag var överst..... hon sög grymt skönt och inom kort kände jag hur det började dra ihop sig i pungen, jag drog mig ur henne och förde ner ljumskar och häck mot hennes läppar/tunga och runkade själv min hårda kuk samtidigt som hon slickade, kysste och smekte mig med sina läppar..... något jag aldrig gjort, men det var grymt skönt och jag sprutade mycket och långt över hennes kropp....

så nära man kan visa utan att ta direkt kort *L*


När jag kommer kraftigt så skakar jag i flera minuter efteråt speciellt när tjejen smeker och retar mig med sina fingertoppar, tunga och läppar, hon låg bara och log åt mina sex skakningar och kröp sedan upp i min famn och sa fan vad du är skön........ Jag frågade om det var ok att hon inte kommit och hon sa ja, helt ok det är så skönt och nära men ibland vill hon inte.....


Vi gick sen in i duschen och därefter tillbaks till jobbet, hamburgare på vägen och nu e det jobb som gäller.......




Mycket sexig bild............

6 kommentarer:

  1. Videoklippen jag lägger upp är ju videoklipp jag tänder på, som får mig kåt.
    Men även videoklipp som får andra tända, jag tänder sällan på porrfimer då jag hellre vill ha de live med partnern.

    Sånt jag ser i film är inget jag tänker på att så ska jag göra i sängen, I sängen handlar de om vad jag och min partner tycker om och vad vi vill uppleva, vi vill ju experimentera, men att kopiera något som är i en film är inget jag absolut vill prova.

    Dom filmerna jag kommer lägga upp är filmer jag tycker om :)

    Nastyhornydevil.blogspot.com

    // Devil

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt! Jo, hade jag inte haft 6 km hem från jobbet hade jag lätt åkt hem och haft 69an på lunchrasten ist för mat! (Cyklar till jobbet, för att hålla mig i form, hade jag kört bil hade jag nog gjort det... Haha!)

    SvaraRadera
  3. Lady and her Tramp: det var härligt, upphetsande och befriande som du kan tänka dig *L*
    Tror också du hade tagit dig hem om du bara hade kunnat/hunnit och det hade varit värt det..... härlig du/ni är.....

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig lunch! Kika gärna in på min nystartade blogg!

    SvaraRadera
  5. Leksaken och jag,
    Din blogg verkar inte vara uppe, men jag försöker titta in senare. det var en mycket härlig och uppfriskande lunch *L*

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera