onsdag 29 juli 2009

Onsdag kväll


Onsdag lunch bjöd på 69.an som jag redan skrivit om, onsdag kväll bjöd inte på fullbordat sex, men annat som var både komiskt och upphetsande.....

Träffade en gammal tjej kompis och hennes kompis på beachparty (vart var beachen hehe) och det visade sig att bägge var i förhållande där dom inte har sex med sin partner längre (ja det är vad dom sa) och bägge visade tydligt att dom ville att jag skulle vilja ligga med dem... vilket jag fann oerhört komiskt för jag var glad, trevlig och social, men dom vart små sotis på varandra så fort jag pratade för mycket med den ena eller den andra, när dom blev små berusade så kom såna här kommentarer som "du vill ju inte i alla fall" eller "du har ju bara ögon för min kompis" osv....
Det var oerhört komiskt för jag ville knulla bägge, antingen var och en för sig eller samtidigt, så till slut tröttnade jag på deras spel och självömkan (så jag uppfattade det) där dom ville bli bekräftade av mig i det här fallet och känna att jag bara ville ha dom...... (märkligt då dom bägge är i en relation och borde se det som att jag vill ha honom för sex), sa rakt ut att jag vill ligga med er bägge lös det själva...

Oj oj oj vilken diskussion det blev och jag satt tyst och bara njöt... dom skämtade givetvis om att jag inte klarar av dem bägge osv osv, men när jag då kontrade och sa att det är väl upp till bevis blev det tyst.

Slutade med att jag hånglade med bägge, medans den andre tittade på, fick sen sms när jag åkte hem från den ena som sa att hon var tok kåt och ville ha min hårda kuk, medans den andre var lite små svartis för jag inte bara ville ha henne......

Så när jag kom hem hade jag en härlig fantasi att onanera till och det var aldrig fel. Får väl se hur det här fortsätter hehehe

Torsdag i dag och snart helg....... vilket ska bli fantastiskt skönt.....

4 kommentarer:

  1. Shit vad nice! Två damen i sängen är livsfarligt... Vi är giriga, du vet ;)

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Jag har även skrivit din fråga i min blogg så kolla!

    Jag är ju sugen på att testa en kille som har en PA, men jag får nog vara nyfiken ett tag till :D

    Nastyhornydevil.blogspot.com

    // Devil

    SvaraRadera
  3. Lady, Jo jag vet att ni är giriga, men livsfarliga är ni inte så länge min hjärta orkar pumpa ut blod till min sexhungriga kropp *L*

    Tack Devil så klart jag kollar ind et på en gång.....

    SvaraRadera
  4. Nice! Det här är ju makalöst härligt! Jag gillar det ;) Jobba på detta och berätta mer sen!!!

    SvaraRadera