tisdag 7 juli 2009

Lunch sex....


På väg till flygvärdinna L så kom ett sms som sa när du kommer innanför dörren vill jag att du kysser mig, tar tag i mitt hår och min häck samt trycker upp mig mot väggen. Det var precis vad jag gjorde och därefter så slet vi av varandra kläderna, hon gick ner och sög mig riktigt hård och därefter knullade jag henne bakifrån i badrummet, i hallen och sen i sovrummet.... jag kom i kondomen bakifrån..... därefter sa jag åt henne att lägga sig ner på rygg och väl där så slickade jag henne i över 20 min innan hon kom i en skön orgasm..... det blev varken någon repeat eller mys efteråt då jag skulle tilbaks till jobbet och hon skulle iväg och luncha med kompisar... men härligt var det......
kram
BA

11 kommentarer:

  1. Sv.Ja, bilderna är fina på henne. Angående kommentarerna så blir man fan inte förvånad längre.:)

    SvaraRadera
  2. vad skulle du annars blivit förvånad över?

    SvaraRadera
  3. Låter riktigt underbart :)

    SvaraRadera
  4. R, Det var underbart för mig, för henne kan jag bara hoppas och tolka hur hennes kropp reagerade *L*

    SvaraRadera
  5. Ta reda på fakta innan du dömmer andra dummer. Med tanke på en dum kommentar ifrån dig.

    SvaraRadera
  6. Fantastisk läsning! Gillar din blogg ;)

    SvaraRadera
  7. Anonym, vilken dumma kommentar från mig syftar du på, och vart är det jag dömt någon annan??

    Smojo, vad härligt och jag hoppas du fortsätter gilla mina äventyr *L*

    SvaraRadera
  8. "Mera härliga äventyr!" Säger hon och gnuggar händerna. Tar fram piskan hon gömt prydligt under stolen och avfyrar ett snärtande rapp mot golvet. ;)
    Hoppas du har en lika spännande dag idag. Jag återkommer och kikar lite då och då, väntar på att få läsa ännu en uppdatering om ditt vigorösa singelliv. ;)

    SvaraRadera
  9. Sheila,
    Det kommer komma mera, har en ev. utomhus sexdate på gång i morgon, men sen vill jag också lägga in den närmsta bondage upplevelsen jag har..... måste jobba på nu, men den kommer *L*
    Hoppas även din dag är grymt bra.
    kram

    SvaraRadera
  10. Tja de kan du ju fråga dig. Eftersom du är kille så förstår jag ju att du måste sympatisera med tjejen ifråga vilket är patetiskt då du inte vet ens vad som hänt. Men det är klart att en sådan som henne kan lura de mesta. Sen är det ju alltid vilken sida av historien man får höra först som kanske låter bäst. Iaf skitsamma alla gör misstag. För övrigt verkar det vara en trevlig blogg du har. Tjenixen

    SvaraRadera
  11. Anonym,
    Tack för klargörandet och visst har du rätt i att jag inte vet vad som har hänt eller ens tänker försöka ta reda på det utan sympatiserar i denna cybervärld med henne utifrån hennes uttalande..... Om hon luras eller inte spelar mindre roll i dagsläget för mig, jag väljer att gå på vad hon skriver och detta är cybervärlden och inget annat.

    Jag kan förstå och relatera till det du skriver och tycker det är tacksam för att du tog upp det, om det är ett misstag vet jag inte, men är det som så utifrån mitt perspektiv så kommer jag stå för det. Har egna erfarenheter där olika historier säger olika saker samt att många människor väljer sida utan att lyssna klart osv.
    Jag personligen ser inte att jag har valt sida, men däremot har jag stöttat henne via hennes blogg utifrån det hon har berättat/skrivet om det som nu har hänt eller inte har hänt.

    Tack för uppskattningen av min blogg, det uppskattas och jag hoppas du finner det intressant att följa.

    Ciao
    BA

    SvaraRadera