söndag 5 juli 2009

Nyknullad......

Tjejen H ringde för två timmar sedan och sa rakt på sak, vad gör du, hmm jag gör ingenting men ska iväg och spela Squasch senare. Bra jag ska spela golf om två timmar och är tok kåt, jag kommer över..... hmm tänkte jag och la på, skickade ett sms som lät enligt följande:

"Dörren är öppen och jag städar och du får komma in och förföra mig hur du vill *L*"

Hon kom 15 minuter senare och gick rakt fram till mig stängde av damsugaren och log, för att sen dra ner mina byxor och ställa sig på knä, hon suger in hela min halv hårda kuk och den växer direkt i hennes mun, hon slutar suga och säger, ååå vad kåt jag blir av att känna din kuk växa i min mun, sekunden senare låg jag i sängen på rygg och hon satte sig över min kuk gled ner helt över den och sen tog hon tag i mina händer och säger nu är du min... hon rider mig i olika tempon och smeker sina bröst (ååå vilken härlig syn) för att sen luta sig ner och viskar i mitt öra, snart vill jag att du knullar mig hårt... jag är precis på väg, men då trycker hon ner mig och sen sätter hon sig med sin fitta över mitt ansikte och jag börjar slicka henne, hör hur kåt hon är och hur när hon är att komma så jag drar mig ur och ställer upp henne på alla fyra, smiskar till hennes lilla häck och säger tror du att det ska gå så lätt och trycker ner henne på mage.

Tar fram olja och börjar massera in hennes härliga häck, händerna glider över, längs med och mellan hennes skinkor, fingrarna glider över hennes anus och sakta glider ett finger in och hon stönar rakt ut, samtidigt så smiskar jag till hennes skinka hårt och säger, jasså du tror att du ska få mer sånt din lilla kåta slyna... hon stönar till och sen kommer det "mer, ge mig mer"
jag lyfter upp hennes röv och trycker ner hennes överkropp, jag för in kuken djupt i hennes fitta medans händerna smeker, smiskar och glider in i hennes lilla trånga anus....

Hon stönar högt och hennes hand letar sig snabbt till hennes klitta och hon smeker sig själv.. jag drar ur mig ur henne och smiskar hennes häck upprepande gånger och stönar ut så ja din lilla slyna ge din fitta en ordentlig omgång.... hon stönar högre av varje snuskigt ord som kommer ur mig och så tar jag mer olja och smeker hennes häck och sen sakta sakta för jag in min kuk mellan hennes skinkor och hon håller andan en kort stund innan hon stönar rakt ut och så hör jag, knulla mig hårt och kom samtidigt över min rygg...

Jag knullar henne hårt och hör henne snart skrika rakt ut och jag smiskar till henne om och om igen innan jag knullar henne hårdare och hårdare i hennes sköna anus.... hon kommer och sjunker ner mot sängen där hennes kropp skakar och jag runkar snabbt och daskar ollonet mot hennes häck, kommer kraftigt över hennes rygg och häck...... innan jag lägger mig ner bredvid henne och viskar i hennes öra, du är grymt sexig och vill du börja om i duschen snart...

Hon rycker till av min beröring mot hennes öra och viskar tillbaks, hmm gärna.....


snart dags för träning, kramar...

3 kommentarer:

  1. Svar: Något jag har lärt mig i livet är att man aldrig ska säga aldrig. Så det är mitt heta tips till dig. ;)
    Mycket får mig kåt, enkla saker, jag har ett brinnande begär ingen mänsklig varelse kan släcka. Haha. Skämt åsido, vad tänkte du? Något speciellt?

    SvaraRadera
  2. Jävlar vad kåt jag blev av att läsa det där. Får nog plocka fram vibratorn nu:P

    SvaraRadera
  3. Slampa, härligt att höra och jag hoppas vibratorn hjälpte *L*

    Ps: det var grymt sexigt, porrit och upphetsande, men det visste du nog redan hehe

    SvaraRadera