måndag 7 september 2009

Fredags kväll

I fredags var en galen dag, kväll och natt. Jag var på resande fot och körde totalt under fredagen nästan 70 mil, på vägen hem fick jag sms från tjejen H om vill du ses? svarade att det ville jag gärna, men att jag skulle vara inne i stan några timmar senare och dricka champagne. Hon svarade tillbaks att det spelar mindre roll, ses hos dig.

Vi träffades hos mig någon timme senare och efter att ha pratat lite i soffan började vi hångla, smekas och njuta av varandra. jag trodde jag skulle vara död av allt flängande, men jag vaknade snabbt till liv och snart så låg jag mellan hennes ben i bara underkläderna, fick en knäpp idé och lyfte upp henne i min famn och bar in henne i mitt sovrum, la ner henne och sa till henne att hon skulle lägga sig på mage, hon gjorde det och jag tog fram massage oljan, när hon kände oljan sa hon gör det porrigt, och jag log för här var det inte snack om att göra det massage skönt...... jag hade tänt igång ordentligt på att porra mig med henne.

Så jag började massera hennes häck, ben och insidan av låren, hon stönade till lätt varje gång jag mina händer kom nära hennes nyrakade fitta, jag följde upp mina händer med läpparna som naffsade lite här och där över hennes, lyfte upp hennes rumpa, men tryckte ner hennes huvud i kudden, lät fingertopparna glida på sidan av rumpan ner över låren och sen upp och då mellan skinkorna och hon ryckte till när fingrarna stannade till över hennes anus, tog mer olja på fingrarna innan dom sakta sakta masserade hennes anus lätt, samtidigt dök jag ner med tungan och lättsamt smekte hennes blygdläppar, hon svankade ännu mer och stönade lätt.
jag lät fingret glida längre och längre in i hennes anus och hon stönade och ryckte till, höll fingret still i henne för att samtidigt glida in med två fingrar i hennes fitta... kände hur våt hon var och hon andades kraftigare för varje sm jag förde in fingrarna, stod så på knä bredvid med fingrarna i henne och hon andades kraftigt, innan jag böjde mig ner och lät tungan glida längs ena låret upp över rumpan innan jag naffsade till henne, hon stönade till och fick ur sig "sätt på mig" Jag drar ut på det lite grann innan jag ställer mig på knä bakom henne och trycker in min hårda kuk (blev tokigt kåt av att se henne njuta av mina fingrar och tunga)
Kommer djupt in i henne och håller mig still där, mina händer glider över hennes höfter och när hon börjar gny så smiskar jag till hennes skinka hårt, hon reagerar direkt och det går nästan som vibrationer genom hennes häck och rygg, jag smiskar till henne tre gånger i rad och det blir hårdare och hårdare för varje gång.... hon stönar och gnyr "ge mig mer"
Jag drar mig ur henne direkt och trycker min hårda kuk mot hennes anus, sakta sakta ger det vika och mitt ollon glider in, känner hur hon krampar i kroppen innan den ger med sig och hon slappnar av. Jag glider in och sen helt ut innan jag tar tag om hennes höfter och för in min hårda kuk i hennes anus och börjar knulla henne bestämt.... ser hur hennes ena hand glider in under henne och hon smeker sig själv, jag uppmuntrar det genom att stöna ut "så ja min lilla slyna smek dig själv skönt"
hon stönar tillbaks och vi fortsätter, jag hör hur hon gnyr och stönar till varje gång jag kommer djupt in i henne, medans jag själv stönar både in och ut delen då hennes ringmuskel kramar så hårt runt min kuk.....

Hon stönar att hon kommer snart och jag får anstränga mig för att inte explodera av hennes ord, så jag håller igen lite på tempot, retar hene lite extra, men när jag känner hur hennes kropp börjar krampa så ökar jag hastigheten och känner hur när jag är hon börjar skaka och det känns helt underbart runt min kuk och jag drar mig ur henne och sprutar vilt över hennes rygg och rumpa...

jag står på knä, känner skakningarna i min kropp, tittar ner och ser hur min kuk ligger mellan hennes skinkor och hur jag lätt för mig fram och tillbaks mellan hennes skinkor, tittar över hennes rygg ochs er hur jag sprutat från rumpan upp till axlarna.... skakningarna fortsätter genom min kropp och hon lägger sig ner på mage och jag följer efter, vi gnyr lite i hop av njutningen och efterskakningarna som kommer till och från.


Duschar sedan ihop, klär om och åker in till stan för skumpa kväll med kompisar..........

Det är riktigt skönt att ha så skön sex innan man går ut helt klart underskattat *L*

Puss på er och senare i veckan kommer lördagens dagen efter sex.....

1 kommentar:

  1. Vi gjorde samma sak i lördags (knullade ordentligt, duschade och gick ut för att festa) - klockrent! Man blir avslappnad och lycklig.

    SvaraRadera