onsdag 9 september 2009

Lördag, en lång skön sex dag i omgångar

Då jag var ute Fredags kväll/natt vaknade jag lördag morgon och tänkte först hur bakis är jag, men sen kände jag näää är inte så bakis, men däremot är jag duktigt mjukkåt, dvs en känsla där huden och kroppen skriker efter närhet, sex och då inte det vilda utan det mer erotiska, passionerande....

jag kunde inte låta bli att låta händerna glida ner längs min kropp och smeka mig själv, jag kände hur jag blev hård fort och hur han skrek efter att få spruta fritt....
Jag hann inte ens fantasira om något utan jag kom väldigt fort (synd att jag inte fick hjälp som på bilden ovan) och efteråt låg jag och små smekte min rakade pung och områden runtomkring.... Gick därefter upp och gick ut för en promenad vilket alltid är skönt dagen efter. Därefter tog jag en dusch och undrade just vad jag skulle göra i dag. kom ut ur duschen och såg att jag hade missat samtal från tjejen H, ringde upp henne och hon frågade om jag hade haft kul i går vilket jag hade, men jag sa också att jag är duktigt kåt så varför kommer du inte över


Vi la oss ganska omgående i sängen, började kyssas och inom kort så låg vi nakna och smekte varandra lättsamt och retfullt, nästan som på bilden ovan (tack till den som skickade över den) och när vi bägge började stöna mer, jag bli mer och mer hård o hon blev våtare och våtare, så rullade jag över mot henne och gled helt obehindrat och lätt in i henne, höll mig stilla medans vi bägge nästan suckade ut våra stön av välbehag.


hon höll om mig och jag började lätt knulla henne samtidigt som vi kysstes, och höll våra kroppar väldigt nära varandra. Mina läppar lekte med hennes bröst, hals och nacke samtidigt som hennes händer gled över min rygg och häck och tryckte på för att jag skulle komma så djupt och långt in i henne som möjligt...



Vi fortsatte och ökade hela tiden hårdheten i våra juck mot varandra och hennes våta sköna fitta kramade sig runt min hårda kuk mer och mer.... hon stönade att hon ville ha mig hårdare i henne, så jag höjde upp min överkropp från henne och började pumpa henne hårt i ca 15 sekunder innan jag stannade till och höll mig precis utanför henne och hon gnydde då mer, ge mig mer...... jag böjde mig ner och tog in hennes bröstvårta i min mun och sög hårt på den, sen så kysste jag henne och utan att släppa hennes läppar med mina så knullade jag henne hårt och snabbt, det var härliga stön som kom ur våra strupar men blockerades av våra läppar och tungor som lekte med varandra.



Jag var inte långt ifrån att komma, men ville dra ut på det så jag drog mig ur henne och drog ner henne på sängen så jag kunde ställa mig bakom hennes huvud och sen böja mig framåt och få hennes härliga rakade fitta mot min tunga och min kuk kunde glida in mellan hennes läppar....Som bilden fast omvänt....

en härlig ställning där jag kan om jag vill sluta slicka henne och munknulla henne vilket jag gjorde två gånger och då samtidigt glida in med två fingrar i hennes fitta och fingerknulla henne, hon blev tokig av det och hennes kropp kan nästan inte vara still... inna jag böjde mig ner igen och slickade hennes klitoris snabbare och snabbare tills hon kommer och då känner jag bara hur hennes mun stramar runt min kuk på ett ljuvligt sätt och hon skakar igenom sin egen orgasm......

Jag ställer mig upp och säger åt henne att slicka/suga min pung och så runkar jag snabbt och effektivt med min pung i hennes mun och ser hennes härliga kropp framför mig... Känner hur jag kommer och sprutar kraftigt över henne samtidigt som hon retar min rakade pung och hennes händer är över och mellan mina skinkor..... känner ryckningarna och när jag tittar upp så ser jag hur jag sprutat ner hennes bröst, mage och hela vägen ner till fittan och översta delen av hennes lår.....

Vi tar en snabb dusch och sen tar jag hennes hand och kysser henne samt frågar om hon vill sova i sked ett tag... hon leer och säger ja, så går vi in i sovrummet och väl där lägger vi oss i sked och sover i en timme då hennes mobil alarm ringer då hon måste iväg.......

Jag går också upp och känner hur skön dagen varit hittills.....

Dagen rullar sen på och efter varit ute och träffat lite kompisar så när jag vid halv tolv åter är hemma igen så tittar jag på lite porr p å datorn och ska sen sova.. vad måste man göra då hmmmm jo fantisera och runka såklart....

Så tre orgasmer på en helt vanlig lördag........., synd bara att ingen ville hjälpa mig de andra två gångerna för det fanns mycket sex att få här............

Puss på er.....



















3 kommentarer:

  1. Ahh, høres ut som en veldig deilig lørdag!

    SvaraRadera
  2. Verkar som att du lever ett härligt liv! ;) grymt skrivet! fan att min kille är på jobbet alltså!

    SvaraRadera
  3. Sexkorn, ja det var en riktigt härlig lördag.....

    Flickahjärtapojke, bugar och bockar för komplimangen och att du blev sugen på din kille, jag hoppas ni fick det härligt när han väl kom hem *L*

    Kul att se två nya i kommentarsfältet.....

    SvaraRadera