söndag 13 september 2009

Sexfri vecka.......

Det har varit en sexfri vecka, ja i alla fall om man inte räknar sex med sig s jälv som sex hehehe

Det har dock varit full fart på fantasin, sexdrömmar och onani vilket på ett sätt kan vara härligt, men orgasmerna går inte att jämföra med bra sex tillsammans med en skön tjej *L*

Helgen som snart är slut har inte varit sexfri men det som har hänt är inget konkret jag vill lägga in här (ler väldigt mystiskt om jag nu kan det hehehe).

Så denna söndag får det bli ett inlägg om sex fast mer i frågeform så får vi se om ni som läser här har lust att kommentera inlägget...

Fråga 1: Är det fel att kalla sin partner vid namn tex slyna, slampa osv när man har vilt sex?

Fråga 2: vad tycker du kille/tjej om att partnern stönar och är verbal under sexet och vad tänder du då på att höra?

Fråga 3: När/om du har ett kk är det viktigt för dig då att det är exklusivt eller är det ok att den andre har flera sexpartners?

Vore mycket intressant att höra era synpunkter kring detta.....

Om det är någon som undrar så har jag varit grymt kåt hela dagen utan att kunna göra något åt det och bilden ovan illustrerar nog väldigt väl hur djuriskt kåt jag känner mig denna söndag kväll och vad jag skulle vilja/behöva göra innan jag skulle kunna börja om och så att säga ha förspelet och sen fortsätta med allt annat skönt igen *L*

7 kommentarer:

  1. H2, synd om mig är det inte hehe lät det så?

    SvaraRadera
  2. Det är oki att kalla sin partner slyna, slampa osv. Fast båda måste ju vara med på det.

    I love it, do it to me ;)

    En KK är bara en sexpartner, dvs kravlöst sex. Varför ska man då ställa kravet på att bara vara den ända?

    SvaraRadera
  3. Svar 1: Nej, det kan vara jävligt upphetsande.

    Svar 2:Självklart ska man låta, på alla vis. Man vill ju höra att den andra njuter, och gärna lite dirty talk på det. ;)

    Svar 3: Det beror på. Man kommer överrens om det tycker jag. Jag har helst en stadig om det är möjligt, men det finns inget rätt eller fel där.

    SvaraRadera
  4. Donnan, härligt att höra och jag trodde just att du skulle gilla det, men även vilja ha komunikation så att båda är med på det *L*

    M: Tack för svaren och vad för dirty talk uppskattar du i sängen?
    Sant är också att inga svar i detta är rätt eller fel, vi är alla olika och med öppen kommunikation har man möjlighet att välja vad som ska gälla och vad man själv fördrar....

    SvaraRadera
  5. Har man vilt sex ska det även vara lite kinky så självklart men bara om båda är med på det. Gillar man inte det får man ju säga till.

    Finns nästan inget värre på sexvägen än när partnern är totalt tyst. Han kanske inte behöver tjata genom hela sexet att man är sexig osv men stöna ska han och vill han säga snuskiga ord så fine men inte hela tiden.

    Det där men kk är och kommer nog alltid varit komplicerat. Det är i stort sett alltid okej i början att man lever sina egna sexliv med så länge men har kondom men efter ett tag blir det nog komplicerat för många. Svårt att hålla känslorna borta för det är oftast mer än bara sexet man gillar hos en person man vill ha sex med mer än en gång. Men ja man ska få ha sex på vars ett håll.

    SvaraRadera
  6. Slampan,
    Tack för dina synpunkter och det låter härligt med att du uppskattar vilt och kinky sex där båda är med på det och man kan leva ut sin kåthet.

    Hmm instämmer tysta sexpartners är helt värdelöst och dirty talk som tänder den andre är grymt porrigt.

    Hmm du har kanske rätt i det här med att det är svårt för många, men det är nog det jag har mest svårt att förstå, så länge man är öppen för det, klart man har känslor för personen man njuter med upprepande gånger, konstigt vore det annars, men samtidigt vet jag att det kan tända mig att höra från min KK vad hon har varit med om... men jag kanske är annorlunda där *L*

    SvaraRadera