fredag 18 september 2009

Musik och sex......

Såg videon (Jonas Åkerlund tror jag) för Ramstein senaste låt "pussy", något porr inspirerad och i min värld rent ut sagt urdålig text och den gav mig ingenting varken musikmässigt eller video mässigt.

Hur som helst, så undrar jag om det finns läsare som har några sköna minnen/upplevelser från att ha sex till någon speciell låt, musik artist eller liknande.....

Jag vet inte vad det är men viss musik får mig energisk på gränsen till kåt, kanske livsglad medans annan musik ger mig andra känslor.......

I morse när jag kom tidigt till kontoret så satte jag på Metallica, Takida och Snuff med Slipknot och direkt kände jag hur glad och energifull jag blev.... vad fan gör jag på kontoret en fredag morgon med underbart väder när jag kan lyssna på musik och ha massor med sex..

Dock när jag väl har sex så hör jag knappt musiken (ja förutom de gånger de har hänt utomhus på konsert tex...) för då går jag in i upphetsningen istället och hör bara dess ljuva musik.


Puss

10 kommentarer:

  1. Jag kom på en superbra ide :)
    Den handlar om dig och mig samt en upplevelse till musik..

    SvaraRadera
  2. Donnan, do tell me more..........

    SvaraRadera
  3. Fast jag är dock mer romantisk i mitt förförande.
    Tänk dig en stor säng, massor med ljus och bekväm och känsloladdad musik. Sen en naken kvinna som bara väntar på dig..

    SvaraRadera
  4. Salsa...passion och härlig musik som får den här kvinnan både varm och kåt...dansen är rena förspelet...

    SvaraRadera
  5. Gammal låt men läckert stuk och sexig text...mycket läcker på dansgolvet när jag var i Usa...

    http://www.youtube.com/watch?v=XCMjMsP6mG4&feature=fvw

    SvaraRadera
  6. Donnan gillar ditt sätt att förföra skarpt...

    Anonym, hm ja salsa kan vara väldigt passionerande, men då i dansform inte musikformen...

    Ladywitch, ja den här gamla godingen hehe, dock så är det mer för dansgolvet än en låt som jag själv skulle säga är sexig bara för sin text och musik....

    Dansgolvet är och kan vara oerhört sexigt speciellt om man ger av sig själv där, men det var inte min mening med frågan utan mer finns det en låt som du kan höra på radion utan minnen från ett dansgolv som du tycker är sexig och blir kåt av?

    SvaraRadera
  7. Drop it on me med Ricky Martin...resten får du lista ut själv...puss.

    SvaraRadera
  8. Vet inte vad det är som gör det men jag kan bli kåt av Red Hot Chilipeppers.. Parallel Universe allrahelst..

    SvaraRadera
  9. Nu är ni inte många kvar. Undra hur länge du får stanna. Fan vad arg jag är!!

    SvaraRadera
  10. Slampan, jag hoppas få vara kvar länge till, men vad är du arg över, blivit utslängd eller?

    Kommer tänka på dig under nästa vecka då jag är i dina trakter av vårt avlånga land... ha en riktigt bra helg.

    Puss

    SvaraRadera