onsdag 21 oktober 2009

semester stängt

snart semesterstängt i ca 3 veckor.......
Av bilden att dömma hoppas jag ni kan se framför er att det är bad och sol semester som väntar i Asien......

Kan bara hoppas att något av följande bilder inträffar *L*
En naken kvinna på en promenad i soluppgången som ger mig en sugande blick......

en storbystad kvinna som vid poolen som vill känna min tunga och fingrar beröra henne där under solens strålar......



En härlig häck som suktar efter min hårda kuk som glider in under den blåa himmlen, kanske under en utomhus dusch.....

En öde ö med en härlig personlighet som delar mitt behov av skönt härligt sex i vatten brynet......

får skriva mer när jag har kommit hem......

Tjejen i baren fick två härliga omgångar i går kväll, där jag i hallen drog henne till mig, viskade i hennes öra, nu ska jag knulla och slicka dig i omgångar tills du exploderar..... hon kom ganska fort första gången och hennes helrakade fitta var helt underbar att slicka, den andra gången tog det längre tid, men då fick jag ju å andra sidan knulla henne långsamt, bestämt, hårt och leka med hennes härligt välformade bröst, lägga min hand över hennes strupe och känna hur hennnes våta härliga fitta kramade sig runt min kuk....... Sov dock mindre bra i hennes lilla säng....... så något trött i dag.....*ler*

kram på er alla

6 kommentarer:

  1. Aj då...då är du inte hemma när jag befinner mig i Stockholm...otur för dig...då blir det ingen anonym avsugning...

    SvaraRadera
  2. Anonym, mycket tråkigt *L* synd för i kväll hade jag verkligen behövt en skön avsugning efter en lång dag i Norge.......

    SvaraRadera
  3. Ledsen...men idag är jag sjuk så det hade blivit inställt ändå...

    Puss...kanske längre fram??

    SvaraRadera
  4. Hoppas resan blir som du tänkt dig...;)

    SvaraRadera
  5. Mmmm... ska bli spännande att få läsa lite här när du kommer tillbaka...

    SvaraRadera