onsdag 11 november 2009

Tillbaks och en teaser....

Tillbaks från 2,5 veckas semester.....

Att åka ut till en ödestrand, blå himmel med en semesterflört kan jag högt rekommendera... Denna tjej som heter Nina förförde mig på följande sätt....

Vi kommer ut till stranden i kajak och vi sätter oss i skuggan och dricker lite vatten, sen frågar hon om hon får ge mig massage (jag som inte är tok förtjust i det i normala fall) sa visst får du det... hon bad mig lägga mig ner på mage och väl där så började hon massera in mina axlar, rygg och till sist ben, hon använde solkrämen som olja... jag bara njöt och blev riktigt avslappnad, när hon var klar så viskade hon i mitt öra, jag går nu och badar näck, inget mer men snacka om att jag vaknade till liv....

Jag reste mig inte direkt utan njöt in i det sista om att bli omhändertagen, men sen reste jag mig och tittade ner mot havet och där låg hon med häcken lite över vattnet och de små vågorna kom in över hennes läckra kropp.. jag gick ner mot henne och hon vänder sig då om och tittar nyfiken på mig när jag drar av mig badbyxorna och den vitaste delen av min kropp lyser, men hon tittar mig rakt i ögonen och ler... jag går ner till henne, lyfter upp henne (långgrunt....) och kysser hennes läppar, våra kroppar mot varandra och jag känner hur solen smeker min kropp samtidigt som hennes mjuka läppar möter mina... hon drar mig ner i havet och jag ställer mig på knä för att samtidigt dra hennes ben mot mig och kommer i min famn med benen på varsin sida och så lyfter jag upp hennes häck precis ovanför vattenytan och tungan glider längs hennes ena ljumske och jag tittar upp.... hon har satt ner sina armar i sanden och ligger på vatten ytan hennes bröst så härliga i solen med vatten över sig och jag kan inte annat än le..... detta om något är livet....

jag fortsätter att reta henne, men blir snabbt avbryten av hennes hand som tar tag i mitt hår och för mig driekt mot hennes blygdläppar, tungan glider mellan dem kännser salt smaken från havet och hennes härliga fuktighet..... det går fort och jag känner hur hennes kropp drar sig samman inom nån minut, hon kommer i min famn och kramar om mig..... viskar i mitt öra att det där har jag väntat på hela dagen.....

jag håller om henne och smeker hennes rygg, vi sitter så i flera minuter och jag känner hur hon bara njuter.... hon viskar i mitt öra om jag vill uppleva något och jag bara hmmmmmm jag ska visa dig.... så glider vi upp på stranden (se bilden ovan) och så kysser jag hennes läppar och bröst innan jag visar hennes huvud ner mot min hårda kuk.... hon stönar till lätt innan hennes läppar glider längs min kuk och börjar suga mig långsamt samtidigt som hennes händer smeker min pung.... jag kommer ganska omgående och precis när jag kommer slutar hon suga och tar tag i ena pungkulan med sina läppar och runkar mig till explosion... jag kommer kraftigt och sprutar rakt upp i luften, hon fortsätter sedan att smeka och kyssa min kuk innan vi glider ner i havet igen.....

Vi kramas, kysser och skrattar av den härliga öppna nakenheten med hav, strand och blå himmel...

Går sedan upp och solar tillsammans innan vi tar oss tillbaks i kajaken... när den är tillbakalämnad tar jag tag i henne bakifrån och viskar jag vill känna hur min kuk glider in i dig och jag vill känna det nu.... hon trycker sin häck mot mig och säger vi går till ditt hotell nu....

Väl där var det en härlig utdragen knull historia som var helt underbar... vi tog en favorit i repris några dagar senare men det är en annan historia.....

Jag hoppas ni som läser denna blogg haft det bra och det kommer fler historier inom kort..... Men som sagt var landade i morse och måste jobba ikapp en del först....

kram

BA

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem raring! :) Du har varit saknad.

    SvaraRadera
  2. hello Sweety, tack så mycket, hoppas du mår bra och att mörkret inte trycker ner dig för mycket....

    kram

    SvaraRadera