fredag 13 november 2009

Väckt

Att vakna upp mitt i natten, titta upp med grumliga ögon och i mörkret känna/se ovan bild...... gör att jag vaknar till, stönar till och smeker hennes tjocka, långa blonda hår... uppmanar henne att fortsätta och känner hur blodet börjar pumpa inom den....

Lockar upp hennes huvud mot mig, kysser hennes läppar och hon glider sakta ner över min hårda kuk och gnyr på ett väldigt erotiskt sätt.......

uppskattar det mycket och drar upp hennes höfter över mitt ansikte och sträcker ut min tunga som möter hennes rakade fylliga blygdläppar, hon stönar mer och jag tittar upp och ser hennes sexiga kropp åma sig över mig i det svaga ljuset....

Hon lägger sig ner på rygg och mumlar, knulla mig, jag glider in med toppen av min kuk och retar henne (känns som en evighet) innan jag kommer djupt in i henne och håller mig stilla innan jag i några sekunder knullar henne hårt, djupt och bestämt till hennes sköna andning..

Drar mig snabbt ur henne och min tunga möter åter hennes blygdläppar och klitoris, hon kommer kraftigt inom några sekunder och jag ligger kvar och kysser hennes mage, lår och ljumskar.....

Innan jag lägger mig i sked bakom henne och smeker hennes rygg tills vi bägge somnar om igen.....


kram
BA

10 kommentarer:

  1. Ah, ja det høres rimelig behagelig ut :D

    SvaraRadera
  2. du har inte vägarna förbi Borås snart igen?

    SvaraRadera
  3. Härligt att ha dig tillbaka igen :)

    Kram Donnan :)

    SvaraRadera
  4. Jossan, Borås kommer upp i slutet av Nov, eller December *L* Vad hade du tänkt dig?

    Anonym, tack och det är skönt att vara tillbaks, men fan vad kallt det är här hemma, min kropp har vant sig vid 30 grader värme och lite kläder på kroppen *L*

    SvaraRadera
  5. Nej jag undrade mest bara

    SvaraRadera
  6. Ok Jossan, får väl nämna här när jag är på väg och förbi din stad...... *L*

    SvaraRadera
  7. gör du de, då ska jag fasen ta å leta reda på dig, hur man nu ska bära sig åt då bara

    SvaraRadera
  8. Jossan det ser jag fram emot *L*

    SvaraRadera
  9. de hade jag med gjort, vet inte riktigt hur man ska hitta dig när du kommer till borås bara, några tips att ge kanske?

    SvaraRadera
  10. Jossan, hmm jag får väl ge dig några tips när resan är planerad och så får vi se om det kan hjälpa dig *L*

    SvaraRadera