måndag 16 november 2009

att suga kuk......

Det finns vissa tjejer som verkligen kan suga kuk och så finns det dem som beroende på hur kåt man är som kan till och från, men bilden ovan tycker jag för fram nyckeln till att suga bra, då hon verkligen ser ut att tända och njuta av det hon gör.....

Min erfarenhet säger mig att visst finns det tips, tricks som hjälper till, men inget slår den tjej som blir kåt och upphetsad av att suga, smeka, kyssa och få mig hård och kåt...... känner jag dessutom förtroende för tjejen så ja då kommer hon locka fram besten inom mig och få känna hur jag är när kåtheten äger mig och det enda som fungerar inom mig är min/hennes/vår njutning både mentalt och fysiskt........

Vore kul att höra de kvinnliga läsarnas kommentarer och tankar kring att suga kuk........

Bilden ovan, kan jag säga är för skön, visst hon är makad osv... men det är inte det som tänder mig, utan sättet hur hennes tunga utan händer retar, leker med ollonet och hur hennes ögon tindrar upp mot killens..... oavsett vad sanningen är så är det oerhört tändande, med ögonkontakt samtidigt som hon inte vill annat än att känna min hårda kuk mellan sina läppar.....

17 kommentarer:

  1. Gillar man inte å suga kuk så blir de nog aldrig bra heller tror jag. Sen måste man kunna avläsa på den man gör de om personen gillar de man gör. Alla gillar ju inte att man suger på samma sätt. Men gillar man och suga då blir de nog som bäst tror jag. Sen blir man själv kåt av de så är de ju bara enn bonus

    SvaraRadera
  2. Stort Tack Jossan, oj vad följdfrågor jag fick nu hehehe men det får bli en annan gång och mer som ett inlägg tror jag....

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte att det finns något som gör mig mer upphetsad. Att samtidigt vara väldigt utelämnad men också ha full kontroll. Att se den uppskattningen i killens ögon när man tittar upp under lugg, kanske den bästa känslan ever. Så ja, jag är övertygad om att det blir bättre om man gillar det man gör. Jag tror att killen känner det. På samma sätt som att en tjej känner av om killen gillar att ge.

    Tack för en bra blogg förövrigt!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med "Jossan"
    Jag har aldrig varit riktigt stort fan av att suga. Dels för att första killen jag gjorde det på istort sett tryckte ner mig (inte bokstavligt men ändå visade att han ville att jag skulle suga)
    och dessutom för att mitt ex aldrig gav mig ngt i gengäld kan man säga.
    men visst kan det vara grymt upphetsande!

    SvaraRadera
  5. Ebba tack för dina synpunkter och det där med att du tittar upp under lugg är enormt sexigt... tänkte ta upp samma sak när det gäller att slicka i ett senare inlägg *L*

    J, tråkigt, men i viss mån förståligt, speciellt tråkigt att ditt ex inte gav tillbaks.. I love it men det kanske märks i bloggen ehhehe

    SvaraRadera
  6. Ps Ebba, tack för uppskattningen kring bloggen det värmer massor.....

    SvaraRadera
  7. Hejhej!

    Jag har öppnat en ny blogg då min gamla är stängd, hoppas att du vill följa den nya :)

    http://miissdevil.blogspot.com/

    // Devil!

    SvaraRadera
  8. gillar att suga att se när killen njuter det är helt underbart. glädjen i ögonen det slå allt :) tack för en superbra blogg! kram

    SvaraRadera
  9. Välkommen tillbaks miss Devil.

    Isaa härligt och tack för dina kommentarer, kan bara säga att visa kåthet och glädje genom ögonen när du suger är helt underbart (i min fantasi i alla fall *ler*) Tack för komplimangen kul att du uppskattar den....

    SvaraRadera
  10. Jag går verkligen gång på att suga en vacker kuk....få känna hur kuken bara fyller min mun och hur den pulserar av kåthet. Ja suger gärna av en kille å tycker han de är skönt å njuter av de så lovar jag att ja njuter 10 gånger mer.....å sen har aldrig nån klagat på min sug teknik ;)

    SvaraRadera
  11. PP, tack för din kommentar och härligt att höra hur du går igång av att känna kuken uppfylla din mun, men ännu härligare att höra hur du tänder flera gånger om när killen visar hur han njuter av din behandling...

    Hmm hört den där förut att ingen som klagar på tjejens teknik......har du en egen teknik?

    Jag blir så oerhört mycket kåtare och vildare när jag ser och märker att tjejen tänder på att suga mig... PP vad är det bästa sättet att visa dig att man njuter?

    SvaraRadera
  12. Så...väntar och längtar fortfarande...???

    SvaraRadera
  13. Anonym, är inte riktigt m med dig nu, men jag får hoppas att du väntar och längtar efter att suga riktigt skönt och upphetsande......

    SvaraRadera
  14. Hmm...redan glömt att jag lovade uppfylla önskemål nr 1 på din önskelista...med förbundna ögon...

    SvaraRadera
  15. Du vet nog vad jag anser om att suga så det behöver jag nog inte berätta. MEN jag undrar dock vad det är med killar och inga händer under en avsugning. Gnäller inte killar på att vissa tjejer inte runkar samtidigt som de suger men ändå så vill så otroligt många att man ska hålla händerna borta när man suger. Så tell me Mr I want you. Vad är bäst och varför är det så?

    So long //Kidoo

    SvaraRadera
  16. min härliga babe..... och även kallad slampan..
    jo jag har förstått att du älskar att suga *ler* så till din fråga.... för mig finns det så många delar i en avsugning, en del är när det inte är några händer utan bara dina läppar och mun som jobbar över min kuk, en annan del är när du bara runkar mig och låter tungan leka med ollonet och en tredje är när du både suger och runkar.... finns säkert tio olika grejer till, men dom får du lista ut och träna på själv *ler*
    Bäst är dock variation och att man genom avsugningen (tex) bygger upp kåtheten för att så småningom släppa ut den och totalt explosera i orgasmens tecken............ Hoppas det gav dig något.....

    SvaraRadera
  17. Ps: om du både runkar och suger från start och killen redan är tok kåt så kommer han komma direkt och då kanske många vill dra ut på det och genom att ta bort dina händer så blir det skönt, men inte för skönt om du förstår vad jag menar *blink*

    SvaraRadera