måndag 7 december 2009

Röstning är inte er grej....

Riktigt skön dusch bild....

då en har röstat/önskat så utgår jag från att det inte finns ett intresse av att rösta på saker som har hänt hehehe utan jag får skriva det jag känner för helt enkelt...

så förr fredagen var det en tjej från msn som ville uppleva en snabb, hård, smått aggresiv knullstund med en främling som hon aldrig sett eller pratat med och som när han var klar bara drog på sig kläderna och gick.

Detta kom fram torsdag kväll, snacka om att jag satt och var kåt på jobbet under fredagen...... men efter jobbet åkte jag till henne, klev in och fann henne i soffan, gick direkt fram till henne och drog hennes huvud bakåt, drog ut min kuk och körde in den i hennes mun och stönade rakt ut av kåthet..... hon blundande och på bordet låg ögonbindeln som vi pratat om så jag drog den över hennes ögon innan jag fortsatte.......

Jag var endast i hennes lägenhet i 18 minuter totalt, men det var grymt upphetsande att göra det och att behandla henne som en kåt liten slyna som förtjänade att bli knullad i munnen, fittan och analen...... härlig avslutning där jag står och knullar henne i anus, drar mig ur och drar av kondomen slänger henne ner på rygg och sprutar henne i munnen och över halsen........

puss på er som läser.....

2 kommentarer:

  1. Helt underbar känsla de där......skulle gärna uppleva de igen..... ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt PP och jag kan bara instämma ur en mans perspektiv *ler*

    SvaraRadera