fredag 11 december 2009

Avsugning

Hon kom över för någon dag sen, satte sig i soffan och smuttade på ett glas champagne, efter nån timme frågade hon vad jag ville göra med henne. jag tänkte ett tag och sen sa jag att jag vill att du är helt naken och att din mun och bröst är till för min njutning och att du suger mig riktigt hård, men hur kåt du än blir får du inte föra in min kuk i din fitta eller tro att jag en gång kommer göra det skönt för dig, inte förrän jag har kommit över dig.... Hon log och så sa hon fan vad kåt jag blir nu....
jag klär av mig framför henne och sätter mig i soffan och smeker min hårda kuk, säger åt henne att sätta på lite musik och sen dansa av sig kläderna vilket hon också gör, men kort därefter kommer hon krypande över divanen och tar tag i min kuk och låter tungan leka med ollonet (se bilden ovan.... jag stönar och lutar mitt huvud bakåt och låter hennes händer och mun leka fritt med min rakade pung och kuk. Hon fortsätter leka med min kuk och hon stönar till när hon känner hur den blir hårdare och hårdare.... jag börjar bli smått tokig, så jag tar tag i hennes hår, drar upp henne frånkuken så hon hamnar på knä på golvet... ställer mig upp och trycker in kuken i hennes mun och stönar rakt ut, se bilden nedan för liknande ställning...

hon suger så mycket hon kan och jag låter henne fortfarande ha sin hand på min kuk innan jag drar mig ur henne drar hennes huvud bakåt och säger åt henne att lägga sig på rygg.... hon lägger sig snabbt på rygg i soffan och jag ställer mig vid hennes huvud och trycker ner kuken mellan hennes läppar, se bilden nedan.....
tar bort hennes hand och lägger den på hennes bröst ser hun hon nyper till sin egna bröst vårta och hennes ögon skriker av kåthet, men jag lägger min hand över hennes hals drar henne ner mot soffkanten och börjar munknulla henne, hennes läppar suger febrilt och jag pumpar på in i hennes mun, stönar högre och känner hur jävla skön hon är.... se bilden nedan.

slutar och låter henne slicka min rakade pung samtidigt som jag tar hennes hand så hon kan runka mig, hon runkar sakta och skönt med en lätt och retsam touch medans hennes tunga glider över min hårlösa pung och jag trycker mig närmare hennes tunga och stönar, hon stönar tillbaks när hennes tunga glider över mitt anus och samtidigt kramar hon hårt om min kuk... Jag drar mig ur hennes grepp och tar tag i hennes huvud och säger nu ska du få sperma över dig så sätter jag mig på soffkanten och trycker ner hennes huvud över min kuk. hon suger, runkar och när jag kommer så håller jag hennes huvud nån decimeter från ollonet så att all sperma kommer över hennes mun, hals, bröst och ansikte... jag skriker ut min orgasm och känner hur hela min kropp skakar i takt med musklernas sammandragningar....Hon slickar pungen och suger mig ren innan hon smeker min bringa och hals... jag ler och tittar på henne där hon har all sperma över sig, hon ler och säger snart är det min tur..... men kom först en dusch..... jag följer henne in i duschen med ett leende och slank kuk.....


puss på er och ha en riktigt bra helg.
BA

11 kommentarer:

  1. Åh, jeg skulle så gjerne hatt en kuk her som skulle fått en deilig omgang!

    SvaraRadera
  2. Min hand smeker sig ner innanför trosorna, dina ord fyller mig med välbehag. puss.

    SvaraRadera
  3. Saga,
    Härligt att du blir tänd och att du smeker dig själv, väldigt sexigt.........

    SvaraRadera
  4. Synd att du redan har underhållning.. Jag menar bara att det är ju inte så långt till Sthlm. puss.

    SvaraRadera
  5. Hej Saga,
    Tack för komplimangen *ler* vart ligger inte så långt från Sthlm?
    nu gjorde du mig nyfiken på vem du är och vad i mina ord som tänder dig.....
    BA

    SvaraRadera
  6. En timmes resa.. inte så farligt.
    Jag är yngre än dig, lång och smal. Gillar mysiga hemmakvällar ;) haha.
    puss.

    SvaraRadera
  7. Ingen tid alls med andra ord *ler*
    yngre än jag, hmm så du vet hur gammal jag är hehe Åldern är inte allt...
    Mysiga hemmakvällar hahahaha variation är mitt måtto hehehe
    Vilket vädersträck från Stockholm är en timme bort?

    SvaraRadera
  8. Ingen tid alls ;)
    Haha, om du har missat det så står din ålder i headern? Bara så att du vet *ler*
    Söder :) puss.

    SvaraRadera
  9. hehehe en timmes resa för flera timmars njutning är alltid värt det... Aj då, ja nu när du säger det hehehe men då kvarstår frågan hur mkt yngre är du?
    Söder hmm en timme, hmm då har jag passerat dina trakter flera gånger hehehe

    Vad vill du göra åt detta?
    Puss på halsen

    SvaraRadera
  10. Ja det är alltid värt de , hehe.
    Ser att du ändrat de nu, stör det dig när jag berättar att jag är 20?

    Har du något förslag? puss.

    SvaraRadera
  11. Saga, din ålder spelar mindre roll, hur du är som person och hur du får mig att tända är mer av intresse, där kommer givetvis det fysiska utseendet in till viss del, men främst hur du är som person och vad du gillar sexuellt *ler* så svaret är nej det stör mig inte det minsta att du är 20 år *ler*
    Om vi vänder på det har du varit med någon som är över 30 tidigare och/eller är det något du tänder på?

    Hmm har många förslag som skulle vara upphetsande, tar det hellre på mail eller msn, så hör av dig *ler*

    SvaraRadera