söndag 3 januari 2010

Avtändande.....

Avtändande för mig.....

Vet inte om andra killar håller med, men för mig är det oerhört avtände att höra från tjejen, ta för dig av mig nu, när jag vet/känner och hör att hon gör det bara för min skull......

Det hände i går kväll, visst hade vi haft sex tidigare, men när hon sa det så kände jag (och har känt det förut, men inte lika tydligt) att nej då får det vara och så sa jag nej och somnade istället.

Tjejer när ska ni lära er att ni också måste jobba på att tända killen, eller har ni aldrig behövt göra det för vi killar ska vara sexuella robotar som alltid vill?

Hur som så har jag inte haft sug att skriva så mycket sista tiden och i går var det lite av botten ur.... men men det kommer fler äventyr och andra personligheter som förhoppningsvis ger just mig mer och bättre respons....

Ciao for now.

BA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar