fredag 8 januari 2010

Underbart förspel.... finns det något bättre än att känna hur tjejen inte kan suga mer då hon har det så skönt av hur jag slickar och finger knullar henne??


ahhhhh blir så kåt av att dominera och känna hur tjejen ger sig till mig, hur hon njuter av min bestämda hand..........

Mycket läckert och sexigt känna hur min kåthet dominerar hennes och hur hennes på det sättet lever ut och njuter i en högre skola.....


kan inte få nog av att slicka, smeka, fingerknulla och ta för mig av en härligt rakad fitta........



när jag tänker på det så är variationen inom sex helt underbar och allt är fantastiskt skönt så länge bägge njuter av det.... har på sista tiden inte haft något sug av att skriva, men det beror nog på att sexet har varit bra, men inte uppe på det sista pinnhålet av njutning.........

Sen avskyr jag när tjejen säger att ja det är helt ok, eller gör det om du vill, men vänta nu jag vill ju att du ska vilja och njuta av det också, annars kan det lika gärna vara....... tex om hon inte tänder eller vill att jag ska spruta över henne ja då gör jag inte det..... fan ibland kan tjejer vara riktigt korkade när det gäller sex...... men jag antar att det är vi killar också... ibland tappar jag bara tron på människan hehehhe men förhoppningen är att jag nu får lite ändring på det, då det finns lite nya äventyr att uppleva *ler*

Puss på er och hoppas 2010 ger er alla mycket njutning.

BA

4 kommentarer:

  1. Förstår exakt va du menar har upplevt men av killar at man fåt gör va man vill.....men ja vill at de ska vara ett samspel i sängen.....man ska både ge å ta....

    Visst är de tråkigt me bara "bra" sex.....va skulle du vilja göra för ny upplevelse?

    Puss PP

    SvaraRadera
  2. Då tänker och känner vi likadant, samspelet i sängen där bägge njuter om än på olika sätt av olika saker är oslagbart *ler*

    Hmm har ingen fantasi så där som jag skulle vilja uppleva, däremot blir varje möte till en ny upplevelse och det är vad jag gillar så fantastiskt mycket med sex.....

    Har du några förslag, så kan jag utforska och lägga till *ler*

    SvaraRadera
  3. Förslag finns.....en är att ja ligger med ögonbindel naken å en kille kliver in i rummet å ja ser inget...de sjukt skön upplevelse.....;)

    SvaraRadera
  4. PP ditt förslag är oerhört upphetsande och något jag faktiskt hoppas kunna berätta om inom kort..... *ler*

    SvaraRadera