fredag 8 januari 2010

Sexleksaks test......

Testade sexleksaken med en härlig blondin......

vi låg och kysstes och när jag la upp henne på sidan med mig halvt bakom henne och mina händer smekte hennes bröst och nyrakade fitta samtidigt som våra läppar och tungor lekte med varandra...

Jag tog den vibrerande kukringen och lät den glida mellan hennes blygdläppar, hon stelnade till och tittade på mig och jag bara log, sen kysste jag henne på halsen och viskade nej det är inte din mobil som ringer *ler*

Hon blundade svankade bak rygg och hals så sexigt som hon gör ibland när det är riktigt skönt. jag fortsatte med att suga på hennes härliga bröst innan jag långsamt gick ner och lät vibratorn glida över hennes klitoris medans min tunga började tungknulla henne så lång in jag kunde.... hon stönade högt och började röra på kroppen, jag slutade bryskt..... lät tungan glida över klittan några gånger samtidigt som jag förde kukringen över min hårda kuk och sakta sakta gled in i henne i missionären, när jag är helt inne så kommer vibratorn emot hennes klitta och då vibrerar den, hon stönade till och tryckte mig hårt mot sig själv och jag höll mig lätt i rörelse så att vibratorn rörde på sig lätt samtidigt som den vibrerade för fullt.

Hon kom efter ett tiotal sekunder och jag drog mig ur henne tog av mig kukringen och stod på knä nedan för henne och runkade mig snabbt till ett härligt sprut som landade över hennes mage och bröst....

jag kysste henne, torkade av henne och bad henne lägga sig på mage så jag kunde börja massera hennes härliga kropp.....

Hon låg stilla och njöt, till och från kom det ett kurrrrrrrrr från hennes strupe....

Hon hade aldrig lekt med leksaker tidigare, men hon sa att detta var inte sista gången.....

härligt härligt........

2 kommentarer: