söndag 10 januari 2010

Vild helg.....

Det har varit en vild helg på sex fronten.... ska skriva mer om det i veckan, men för att ge en liten teaser så i fredags efter jobbet så skulle jag köra en kompis hem, men det slutade med att hon föreslog en snabbis hemma hos mig, det blev ingen snabbis utan 1,5 timme senare körde jag hem henne.

I lördags var ett gammalt KK (som varit på väg att rinna ut i sanden) över och tog en fika, när hon skulle gå blev det hångel, smek och hon fick sånt kåtslag att hon bönade och bad om att få suga av mig, men jag sa nej (finns anledningar)

I söndags var nuvarande KK't på skämma bort humör och det blev hemlagad middag, grymt skönt sex x 2 samt mycket närhet och mys i soffan och sängen...

Har dessutom hunnit med att idrotta en hel del i helgen så min kropp är rätt mör i dag *ler*

Skriver mer inom kort, men kommentera gärna detta också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar