onsdag 13 januari 2010

Lördag kväll



Lördag kväll skulle jag inte göra något, förutom ev. ut med några kompisar, men vid fem tiden så ringde ett gammalt kk och undrade om jag var hemma och om jag bjöd på fika. Visst sa jag och så kom hon över... vi satt och pratade, då hon är en härlig tjej som tänker och analyserar mycket, främst över sex, men problemet jag fick var att jag blev väldigt kåt och vi är väl på något sätt på väg att avsluta vår kk relation, men hur som helst så när vi hade fikat i nån timme så kunde jag inte låta bli att ta tag i henne och kyssa hennes fylliga negress läppar och kände direkt hur mycket hennes kropp skrek efter beröring.

Försökte hitta en bild då den var oerhört passande, men bilderna vill inte funka i dag så tänk er följande, en divan soffa där jag står på knä nedanför soffan, hon liggandes utan något på över kroppen med benen runt mig och jag smeker hennes bröst, hals, lite strypgrepp och mage, när hon tittar mig i ögonen och säger fan vad jag vill se dig spruta över mina bröst..... jag får kåtslag av hennes kommentar och drar upp henne för att kyssa henne och hon smeker min kuk utanpå byxorna innan hon lutar huvudet bakåt och jag kysser hennes hals och bröst, då jag säger när skulle du åka och hon säger typ nu tyvärr..... jag tar tag i hennes svarta hår och tittar in i hennes ögon och säger fan vad jag vill ge dig ett porrsprut, hon tittar tillbaks och säger jag vill ha det och mycket annat, ses vi i natt?



hon åkte sedan och vi hördes på natten, men då var hon upptagen med annat..... så det blev inte mer än så *ler* men fan vad kåt jag blev av allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar