fredag 15 januari 2010

Dominant sex...

I veckan blev det dominant sex med en söt brunett som blir tokig av att få det hårt och dominant.

Hon är medveten om det men har ibland svårt att släppa fram det, så jag hjälpte henne med det och njöt för fullt av att göra det.....

Började i soffan, där jag tog tag i hennes hår uppifrån, kysste hennes läppar och sen släppte läpparna samt med andra handen gav henne en lätt örfil, hon rodnade till samt stönade svagt, våra läppar mötes igen och jag tryckte ner henne mot soffan, la mig på henne och hade en hand i hennes hår och den andra över hennes hals medans min tunga kom djupt in i hennes mun, släppte upp henne och kysste hennes hals, min hand över halsen vandrade ner över hennes bröst... Ställde mig sen snabbt och drog av henne hennes byxor och trosor, hon drog av sig toppen och där låg hon helt naken i stearinljuset, jag log och sa till henne att smeka sina bröst, hon gjorde det och jag började klä av mig... stod framför henne och titta på hur hon smekte sig själv, jag stod naken och min kuk (nyrakad pung) stod rakt ut och när hon satte sig upp för att kunna suga den så tog jag tag i hennes hår drog henne bort mot divan delen la henne med huvud utanför soffkanten och ställde mig bakom henne och körde in kuken i hennes mun, hon tog emot den och stönade, vilket jag knappt hörde då jag stönade rakt ut över att känna hennes läppar runt min kuk.
Munknullade henne där hon låg och emellanåt slutade jag genom att hålla den stilla djupt ner i hennes hals och smekte då hennes bröst mjukt ibland och hårt ibland, samt lät min hand glida ner mellan hennes ben där jag smekte klittan men framförallt fingerknullade henne hårt och bestämt, varje gång mina fingrar gled in djupt i henne så stönade hon och kunde knappt suga, men jag höll i hennes huvud så att hon hela tiden hade kuken i sin mun.

Slutade när jag kände hur när jag av var att komma, och lyfte upp henne så hon stod på alla fyra, hon stönar ut knulla mig hårt, när jag hör det så smiskar jag till hennes häck istället för att knulla henne, hon stönar igen samma sak och jag smiskar till andra skinkan, drar ut på det och rör henne inte, så när hon stönar det en tredje gång tar jag tag i hennes häck och min tunga trycker sig mot hennes anus hårt och bestämt, hon säger nej inte slicka, men jag fortsätter och hon ger snabbt efter, trycker ner henne på mage och slickar, suger och finger knullar hennes anus och hon stönar, vrider sig och vet inte vart hon ska ta vägen, jag slutar samtidigt som jag smiskar henne hårt över skinkan och säger du är en liten skön slyna som behöver smisk, hon stönar tillbaks, ja ge mig mer, hårdare.... jag smiskar henne lite hårdare, och hårdare tills jag känner hur jag nästan smiskar så hårt jag kan..... hon slingrar sig och stönar när jag känner hur djuret i mig tar över och jag lyfter upp hennes röv lite och glider snabbt in i hennes våta fitta, vi stönar bägge två högt och jag knullar henne hårt och brutalt, hon är helt med och stönar och river sina naglar i soffan, jag slutar åter igen och trycker ner henne på mage, nu låter jag tungan glida lätt över hennes anus i några minuter och samtidigt har jag en hand över hennes rygg i hennes hår som håller henne still.....



jag smiskar till hennes skinka igen och trycker min kuk mot hennes anus, hon stönar direkt av njutning och viskar, ja knulla min röv min herre... jag smiskar till hennes röv två gånger och trycker in min hårda kuk i hennes trånga anus..... jag känner hur hårt hennes anus kramar runt min kuk och hur hon nästan vibrerar av upphetsning.... håller mig stilla i henne och lägger mina händer runt hennes hals, drar henne bakåt och sätter därmed press över hennes hals och börjar samtidigt knulla henne långsamt, trycker in ett finger i hennes mun och stönar högt av njutningen att ta för mig av henne....

När jag känner hur nära jag är att komma drar jag mig ur henne, smiskar henne lite samt tar tag i hennes hår och drar det bakåt hårt.... låter ett finger glida in i fittan och ett i anus och knullar henne långsamt med fingrarna samtidigt som jag drar hennes huvud längre bakåt, hand glider sen runt och tar ett hårt strupgrepp på henne som sen sakta lättas upp, hon andas tung och ibland får hon inte luft, men hon stönar ut när greppet släpps och jag drar ur fingrarna tar tag i henne lyfter upp henne över mig ståendes och för in min kuk i hennes fitta igen... hennes lilla kropp håller jag lätt i och hon stönar och säger sluta aldrig knulla mig....


jag bär henne in i sovrummet och väl där lägger jag henne ner och börjar knulla henne hårt ståendes hon på rygg... mina händer glider över hennes hals och till och från tar jag ett hårt strupgrepp och efter varje gång så ger jag henne en örfil, hon stönar och andas till och från tungt innan jag slutar helt och jag ser hur hon undrar vad händer nu, då glider jag med tungan från hennes knäveck ner över insidan av låret, skinkorna och sen lätt över hennes blygdkäppar, hon stönar nej du får inte och då tittar jag upp och ger henne en ny örfil, innan jag lägger mig på sängen och säger nu min slyna ska du suga av mig och känna hur jag fyller din mun med min sats...



Hon ler och säger ja min herre, jag vill ha hela din sats i min mun och så går hon ner och suger... hon börjar med att slicka och suga min rakade pung, samtidigt som hon lätt smeker min kuk... hon fortsätter upp och tar sen hela min kuk i sin mun, jag lägger min hand över hennes huvud och hjälper till så att hela kuken verkligen kommer in i hennes lilla mun. hon börjar sen suga frenetiskt och på slutet så är bägge mina händer i hennes hår och jag munknullar henne i våldam takt och känner hur jag kommer sprängas och när jag kommer så verkligen pulserar hela min kropp och jag känner hur sats på sats kommer hur min kuk rakt in i hennes mun.... hon tar emot nästan allting och bara en liten droppe kommer på mig som hon snabbt slickar i sig, hon ligger sedan och slickar, suger och smeker min kuk tills jag drar upp henne över mig, lägger mig i sked och viskar i hennes öra hur nöjd jag är med henne, mina händer glider runt hennes kropp och ena handen glider snart ner över hennes klitoris och den andra pendlar mellan hennes bröst och hals, när hon kommer har jag ett kraftigt tag över hennes hals och små stryper henne, hon kommer inte så kraftigt utan snarare explosivt och kort..... men efteråt är hon helt slut och vi somnar strax därefter....

Vaknar på morgontimmarna och glider med min hand över hennes bröst, ner mot hennes fitta och känner hur våt hon är, så jag rullar runt henne och hon viskar, knulla mig snabbt och hårt.... vilket jag också gör utan något speciellt, sen sprutar jag över hennes mage och bröst och vi somnar om en timme till....

Fick sedan ett sms från henne som sa Du får mig att njuta inom ett område som jag tänder på och som jag haft svårt att leva ut med någon annan....

jag log och blev varm inombords...... ska bli intressant att se om och när det blir en ny träff....

Kanske mer av ovan bild som då dyker upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar