onsdag 13 januari 2010

Fredag kväll med en 20 plusare



sitter i bilen och hon tittar finurligt på mig och säger sen, det vore inte fel med en snabbis hemma hos dig innan jag åker...

Jag ler tillbaks och frågar, menar du att du vill knulla eller ha en snabbis? Hon börjar knäppa upp mina byxor i bilen och fiskar fram min halv hårda kuk och säger innan hon tar den i munnen, jag vill bli knullad.... sen suger hon mig hård och jag kör bilen mot mig och stönar lätt, samt får anstränga mig för att hålla koncentrationen på vägen och inte på njutningen hon ger mig.

När vi stannar och kliver ur bilen så glädjer det mig att det är så kallt så jag får en kort men skön paus i min bultande kuk... vi kommer upp till lägenheten och vi börjar direkt kyssa varandra i hallen, tar av hennes kläder och trycker upp henne mot väggen samtidigt som jag går ner över hennes hals, bröst och mage innan jag lyfter hennes ena ben över min axel och min tunga retar hennes klitta, hon stönar högt och håller hårt om mitt huvud/hår..... stannar bara nere några minuter innan jag vänder henne om mot väggen och trär på kondomen och kör in min kuk hårt i henne,vi stönar bägge två och jag greppar hårt tag om hennes höfter och börjar knulla henne hårt och omgående, min ena hand glider över hennes rygg samtidigt som jag känner hur min kuk glider in och ut i henne hårt.... handen glider över hennes bröst och jag nyper till dem lite små hårt innan handen glider upp i hennes hårt och jag drar det bakåt så hon måste svanka mer, jag knullar hårdare och hårdare hennes sköna våta fitta, innan jag slutar abrupt och drar mig ur henne samt tar tag om hennes höfter och för in henne i sovrummet.

Väl i sovrummet lägger jag mig ner på rygg och för henne över mig, vi kysser varandra, leker med tungorna och händerna över våra kroppar innan hon går ner och suger mig, hon leker med tungan över min rakade pung och lem, innan jag tar tag i hennes hår och drar det uppåt, samt stönar rid mig tills jag kommer....

Hon kysser min hals och glider sen sakta, sakta ner över min kuk och stönar rakt ut, hennes händer smeker sina egna bröst och i ljuset ser jag hur hon njuter, min ena tumma glider ner mellan hennes ben och börjar lätt trycka på hennes klitta, samtidigt viskar jag att hon ska fortsätta rida mig långsamt och när jag känner hur hennes fitta och kropp börjar skaka så drar jag henne mot mig så hon ligger över mig och då kommer hon i en långsamt utdragen orgasm där jag sekunderna efter känner hur hon kramar runt min kuk, fortsätter rida långsamt samt hur min pung drar ihop sig och hur jag fyller kondomen i flera sprut som känns mjuka ja nästan långsamma...

Hon ligger kvar över mig tills min kuk slaknar och glider ur.... kör henne sedan hem och hon tackar för snabbisen som vi sedan kom på tog över en timme från att hon sa det i bilen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar