fredag 15 januari 2010

Milfen

Åkte hem till Milfen och väl där satte vi oss i soffan och drack te, snackade om allt möjligt innan jag erbjöd mig att massera hennes axlar och hår, hon vände sig i soffan och lutar sig mot mig, jag masserar hennes axlar, nacke och hårbotten, tydligen är det skönt för hon somnar nästan, men samtidigt blir hon avslappnad och oerhört sugen, så efter ca 20 minuter så vänder hon sig om och kysser mig, denna kvinna kan kyssas jävlar i mig och jag blir tok kåt, men hade innan lovat mig själv att det inte skulle bli sex, fråga inte varför hehehe

Så vi ligger där och hånglar, smeker och mina händer glider lite överallt på hennes kropp, hennes bröst är små och toppiga, så när jag går ner och suger lätt på dem stönar hon du får gärna sova här men inget sex, jag fortsätter och glider även ner med handen under hennes byxor och viskar sedan, jag ska inte sova här får då blir det sex.....

Efter en halvtimma och konstant jeans stånd (är inte så skönt......) så säger jag nu får du slänga ut mig och reser mig upp, men när vi kommer ut i hallen så kysser hon mig igen och jag vänder henne då om och trycker lätt upp henne mot väggen, vänder hennes huvud och kysser henne vidare medans min hand glider ner under hennes jeans igen och börjar smeka hennes klitoris, hon stönar lätt och lutar huvudet bakåt mot mig, glider längre ner och smeker ingången till hennes våta fitta, hon stönar till högre och jag håller i henne hårt med min andra arm... fingrarna glider upp mot klitoris igen och två fingrar smeker henne just där och hon börjar skaka och kommer inom några sekunder.... när hon kommer får jag hålla i henne då hon verkar tappa balansen och blir lite groggy, jag kysser henne och säger sov så gott och går ut... hon står där nöjd och belåten, men på vägen hem får jag sms som säger nästa gång måste du låta mig suga dig, jag älskar det..... så vi får se när nästa gång blir *ler*

3 kommentarer:

  1. Va säger man vilka sjukt sköna storys....du kan verkligen förmedla känslan......man blir så sugen å möta dig :P

    SvaraRadera
  2. Jaså...du har vaknat till liv igen vännen. Härligt att läsa.

    Puss och kram...

    SvaraRadera
  3. Tack PP, vad i berättelsrerna gör dig sugen på att möta mig och på vilket sätt skull du då vilja mötas?

    Ladywitch, ja det var en liten down period i skrivandet, men nu är det roligare igen.... Har dessutom varit oerhört hektiskt på sexfronten och då är det skönt att skriva av sig... tack för puss och kram samt härligt att du gillade inlägget.

    SvaraRadera