onsdag 13 januari 2010

Blondinen



Ovanstående bilder beskriver väl hur tjejen från i söndags ser ut *ler*

vi har legat ett tag nu och hon bad mig komma över i söndags och med tanke på min lördag var jag duktigt kåt, så jag svarade henne i sms att jag var tok kåt på henne. hon svarade med en inköpslista på mat då hon ville laga mat till mig, jag åkte och handlade och när jag var på väg till henne så skickade jag ett sms "vill ha dig naken innan maten", inget svar kom så när jag klev in hos henne så tittade jag runt och fann henne i sängen naken smekandes sig själv.. jag droppade maten på golvet och gick fram till henne och började klä av mig, hon låg där och log mot mig.... kom hit tiger sa hon när jag var naken och jag särade direkt på hennes ben och lät tungan glida över blygdläpparna, hon har ett helt underbart stön och jag blev tok hård... vände på henne och hon låg kvar mot sängen men svankade så mycket att jag kunde glida in och jag formligen skrek ut ett stön när jag kände hennes fittmuskler runt min kuk och hennes härliga häck mot mig.... böjde mig ner och viskade att jag var för kåt och hon viskade tillbaks, knulla mig som du vill och spruta mig full.... jag gjorde just det och det var ett härligt knull då jag inte behövde öka takten för att komma utan bara glida långsamt in och ut i hennes härliga fitta för att sen fullkomligen explodera... när jag kommer så där kraftigt så skakar jag i flera minuer efteråt och när jag låg ner på rygg så glider hon ner och suger min pulserande kuk ren.... hon kommer upp och vi kysser varandra.... Frågar henne om hon vill ha tillbaks, men hon leer och säger det räknar jag med att få senare.... sen går hon upp och börjar laga mat, jag tar mig upp och frågar om jag ska hjälpa till men hon hänvisar till soffan....

Vi äter middag, snackar och tittar lite på TV innan jag när hon tänder en cigg säger åt henne att sluta inte röka vad jag än gör.... så där sitter hon i soffan och röker och samtidigt går jag ner och börjar slicka henne, hon visste inte vad hon skulle fokusera på, då hon genast börjar stöna och samtidigt ska försöka röka klart..... när ciggen är släckt tar jag henne upp över mig och hon glider ner över min kuk och börjar sakta rida mig, hon viskar i mitt öra att jag är elak och fantastiskt kreativ.... efter några minuter så tar jag tag i hennes härliga azz och reser mig upp med mig i henne, hon stönar till och får ur sig, ååå så sexigt.... jag bär henne mot sängen, men stannar på vägen och böjer mig lite framåt och sen genom att hålla om hennes midja så knullar jag henne ståendes och hon lutar huvudet bakåt och stönar, det var jobbigt men värt det och när jag lägger henne ner på sängen och går ner mellan hennes ben igen så stönar hon och viskar "det är inte sant" leker och driver hennes klitta till branten och då kör in min kuk i henne, hon är på väg flera gånger, men när jag till sist inte slutar slicka så kommer hon kraftigt och skönt.....
Hon lägger sig efter några sekunder på sidan och jag lägger mig bakom henne och kliar henne på ryggen och hon bara ryser och stönar... sen säger hon ta för dig nu tigern och jag knullar henne bakifrån på sidan och kommer relativt omgående i henne....

Hon viskar efteråt att det där var något i hästväg......

Senare på natten väcker hon mig genom att suga mig hård innan hon sätter sig över min kuk och rider mig, inte ett dåligt sätt att vakna kan jag säga..... sen knullar jag henne lite snabbare/hårdare i missionären innan jag sprutar över hennes bröst och mage och vi somnar om... det behövdes duschas på måndag morgon *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar