tisdag 4 maj 2010

Helgen

Inte långt ifrån hur hon ser ut i ansiktet *ler*

Det blev en riktigt porrig upplevelse i helgen.... Mycket av följande *ler*


sug i olika formationer där hon både fick retas, suga och bli mun knullad, samt att hon fick en ordentlig orgasm i sin mun av min hårda kuk som verkligen pulserade mellan hennes läppar




Hon blev beordrad att smeka sig själv med sin dildo innan jag gav mig an och slickade hennes klitoris samtidigt som jag lekte med dildon i hennes våta härliga fitta och som pricken över, fick hon även en anal plugg i sig och det var riktigt porrigt, men hon fick inte komma där...

jag ställde henne upp på alla fyra, gled in med min kuk i hennes fitta, knullade henne hårt och med mycket smisk, innan jag stannade upp helt och tog anal pluggen och förde in den djupt i hennes, gav henne dildon och satte på vibratorn samt sa åt henne att smeka sig själv, när hon gjorde det och min pung kände hur det vibrerade så började en oerhört porrig sekvens där hon blev knullad om vartannat i anus (av pluggen) i fittan av min kuk och sen till slut av bägge samtidigt och då kom hon oerhört kraftigt, så kraftigt att hela hon vibrerade och jag drog bara ut kuken och utan att röra vid den kom kraftigt över hennes rygg och häck.... hon log och skakade länge innan jag lyfte upp henne och bar in henne till duschen...Blev det också mycket av och när hon vaknade så hade jag tagit fram den bärbara datorn och satte på en film där en mycket stor bystad tjej red en hård och stor kuk, hon låg på mage och tittade medan jag gled in i henne bakifrån, men efter ett tag så vände jag på henne och började slicka henne lätt, hon visste inte om hon skulle titta på datorn och den upphetsade tjejen eller på min tunga som smekte och lekte med hennes klitoris.... slutade med att hon och tjejen på datorn stönade i kapp och hon kom i en snabb intensiv orgasm........


Så helgen var intressant ur många perspektiv, hur var er helg?

kram
BA

7 kommentarer:

  1. Åh så intensiv det kan bli med lite naturfilmer ... riktigt porrigt ...
    Men analpluggen måste jag testa... har svårt att tänka mej dubbelmacka "in vivo", men vill öka analstimulansen :)
    Visst ÄR det skönt!

    SvaraRadera
  2. Personligen hade jag absolut valt att titta på dig när du slickade och samtidigt hade jag haft ett rejält tag i ditt nackhår och bett dig att se mig i ögonen när jag kom. Det verkliga slår alla filmer om du frågar mig.

    SvaraRadera
  3. Lynx, klart du ska testa, analstimulansen är ibland helt klart understkattad och dubbelmacka behöver inte vara så brutal som vissa filmer visar eller så blir den det beroende på *ler*

    Tiger, tror du hade vandrat med blicken tills du närmade dig klimax och som du säger ögon kontakt är ibland det sexigaste som finns....

    SvaraRadera
  4. Hade inte gnällt över att vara den tjejen inte ;)

    SvaraRadera
  5. Sexstacy, det låter som du gillar skönt sex och jag hoppas du får något liknande inom kort *blink*

    SvaraRadera
  6. Gillar profilbilden, men det har jag nog redan sagt *ler*

    SvaraRadera
  7. Tack saga, kom och ta för dig *ler*

    SvaraRadera