torsdag 29 april 2010

Fredags sug

Fredag förmiddag och hela kroppen skriker efter att få känna en kvinnas nakna hud, hennes bröst, läppar och beröring innan tungan möte hennes svullna och nyrakade blygdläppar, hjärnan spinner vidare på hur känslan är när man sakta sakta glider in i den våta, varma och kåta fittan, hur kuken reagerar och pulserar när fittans varma väggar kramas runt.....


Men denna fredag blir det fokus på träning och därefter middag med några kompisar, gissar dock att suget kommer bestå och bli ännu värre efter att jag rakad pungen len och då får vi se vad kvällen har att erbjuda *ler*

Men just i denna förmiddags stund vill jag ha följande och i den ordningen:






Sen vill jag börja om genom att se henne så här:

För att massera in henne i massage olja, slicka henne och till sist knulla henne igen med ny energi och kåthet.....

någon som blir sugen?

BA

3 kommentarer:

  1. Blir alltid extremt sugen när jag läser det du skriver... känner mig som sista bilden nu ;)

    SvaraRadera
  2. LyckligaLynx, din lilla röst hör jag och erbjuder all of the above......

    tigern, härligt att du blir sugen, hoppas du får utlopp för det och att vara som på sista bilden är aldrig fel.. det gillar jag att titta på innan jag/vi antingen börjar om eller lägger oss i sked...

    SvaraRadera