måndag 26 april 2010

Gårkväll



Åkte i går kväll hem till tjejen H, det var sent, jag var trött efter helgen, men hon mötte upp i dörren helt naken, nyduschad och nyrakad, våra läppar möttes och jag lyfte upp henne i min famn och bar in henne till sängen, ställde mig upp framför henne och bad henne smeka sig själv samtidigt som jag klädde av mig framför henne, såg i hennes ögon hur upphetsad hon blev och när jag stod där helt naken så förde jag fram min kuk mot hennes läppar och hon tog emot min kuk ivrigt.....

Jag drog mig ur hennes läppar och gick ner över hennes hals och lekte med hennes bröst, hon har väldigt känsliga bröst som blir tokiga när man blandar mellan mjukt och hårt, så mina läppar kysste, smekte och naffsade henne, samtidigt som min ena hand gled ner och smekte hennes härliga nyrakade fitta.

hennes hand tog tag i mitt hår och förde mig neråt, jag hängde med och snart var jag nere mellan hennes ben och smekte klitoris lätt med min tunga, mina händer gled runt hennes ben och upp för att smeka hennes bröst.... när jag tittade upp så såg jag hur hennes bröst stod rakt ut och hur hennes bröstvårtor skrek rakt ut av kåthet....

jag fortsatte slicka henne och när jag hör hur hon stönar högre så ökas automatiskt takten över hennes klitta..... min ena hand glider ner och smeker inloppet av hennes fitta, känner hur våt hon är och hur mina fingrar glider precis in och trycker lite mot övre fitt benet (ingen aning vad det heter egentligen) och därefter sakta sakta glider fingrarna ner över hennes anus hon reagerar direkt av min beröring och sen får jag något full i fan inom mig så jag pressar bestämt in ett finger i hennes anus slickar henne lätt men snabbt och hör/känner hur hon reagerar och då håller jag tempot med tungan men ökar tempot med mitt finger så jag finger knullar hennes anus, snabbt och tungan fortsätter som innan, hon stönar högt i några sekunder men sen blir hon helt tyst och jag känner hur hela hennes kropp spänner sig, men inget händer på över 10 sekunder (men jag fortsätter ännu snabbare/hårdare med fingret och samma med tungan) samt nyper hennes bröstvårta med min andra hand hårt..... hon fullkomligen exploderar i en mycket annorlunda orgasm där kroppen spänner sig som i en båge, mitt finger åker ut, tungan också och enda som håller sig kvar är min hand på hennes bröst......

när hon landar ner i sängen igen så är hon så känslig för beröring att minsta lilla skakar om henne igen....
När hon sedan vill ge tilbaks får jag ytterligare en knäpp och säger nej det är bra jag är nöjd som det är och två minuter senare så somnar jag med henne i min famn........

Visst älskar jag att ge, men ibland undrar jag vad som egentligen gör att jag inte tar för mig.....

BA

2 kommentarer:

  1. Åh.. snälla... det kunde ha varit jag ;)
    Mina bröst är känsliga, jag brukar tacka min skapare att jag har dem för njutningens skull.. det är sagolikt - bliden med den yppiga tjejen som blir behandlad är så upphetsande... och dina berättelser likaså...

    SvaraRadera
  2. Lynx det var du i min fantasi *ler*
    Din härliga känsliga bröst är så härliga att smeka, naffsa, nypa och massera med olja.... att sen samtidigt smeka, slicka eller knulla dig samtidigt som jag leker med dina bröst gör mig hård... ha en riktigt bra helg.

    SvaraRadera