onsdag 28 april 2010

Morgon kåt

Vaknade i morse av en skön sexdröm där de dimmiga bilderna visade hur två tjejer väckte mig genom att kyssa, smeka min kropp och när jag kände (kudden) glida mot mitt bröst så förstod jag att deras bröst var riktiga, mitt stånd var hårt och villigt och ofta när jag vaknar av sex drömmar dör själva glöden när man upptäcker att man vaknar själv, men denna morgon var det annorlunda.

Det var som att jag började runka innan jag vaknade så när jag vaknade så tog det inte mer än ett par sekunder innan jag sprutade över mig själv.... med ett leende på läpparna gick jag in i duschen och piggnade till av de varma sköna vattenstrålarna......

Så god morgon på er och varför var inte du där och njöt med mig 'ler'

BA

3 kommentarer:

  1. Mmm underbart... det är så underbart att onanera efter en riktig sexdöm där man flyter mellan dröm och verklighet... kåt och kär- åtminstone jag... sen brutalt nedtagen på jorden efter att orgasmens dyningar har lagt sig... älskar morgonsex (också).
    Fick en mangling av Mr Lynx i morse ;) Puss på dej.

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med dig Lynx både vid onani och sex på morgonen, härligt att du vick en mangling i på morgonen, det var du värd...

    puss

    SvaraRadera
  3. Shit, nu var jag visst på fel plats nu igen ;)
    Men jag är ju iofs bara en och inte två som du drömde om denna gång.

    SvaraRadera