fredag 4 juni 2010


Friday by the pool, att få se ovan samt ett hey honey ja då skulle min vecka vara klar.... och nog skulle hennes kropp få sig en omgång under solens strålar som hon sent skall glömma och då menar jag i njutningsväg och inte en omgång där hon blir knullad i 100 ställningar, även fast variation förnöjer...

Fick nämligen det uttalandet av en tjej kompis i veckan, fick hemragg i går kväll... ok sa jag var det bra... hmm nja sa hon och då frågade jag vad hon menade.... hennes svar var det är väl aldrig kul att bli knullad i 100 ställningar på kortast möjliga tid...

jag kunde inte annat än skratta och tycka det var ett riktigt skönt uttryck....



När solen går ner så slutar jag vara snäll och träder på henne sitt halsband och börjar dominera henne på olika sätt, verbalt och fysiskt tills vi bägge är helt slut och rosé vinet tillsammans med champagnen har tagit slut.....

Fan vad fantasin sätter igång bara för det är fint väder och hela kroppen sprudlar av glädje....

Någon som ska göra något kul i helgen, kan bli skrattfest här i Stockholm på lördag..........


kram på er.

BA

6 kommentarer:

  1. Tss my honey, var det något du inte gillade?

    Hej förresten och välkommen tillbaks...

    BA

    SvaraRadera
  2. hehe säg inte att du va på Skrattstock igår? ;) Hade ju kunnat nötas upp i skogen och haft en liten het träff ;) Jag var där hela dagen.. ;)

    SvaraRadera
  3. Sex in Stockholm, jo du det stämmer Skrattstock var det i går hehehe

    Och du den heta, lilla och oerhört upphetsade träffen hade varit något....

    Hade jag haft ditt nummer hade jag dirigerat dig iväg i skogen och gått efter för att sen ta tag i dig.....grrrr

    SvaraRadera
  4. @6insthlm, haha det var ju tusan.. var satt ni? eller stod ni? jag satt mitt i smeten..

    haha ja det hade varit hett.. hade gillat det riktigt mycket tror jag...
    ska du ha mitt nr eller ;)

    SvaraRadera
  5. Sex in: vi satt nästan rakt framför scenen ca 10 meter från där bänkarna började, kanske något till vänster från mittlinjen... så vi var nog inte så långt ifrån varandra den dagen hehehe

    SvaraRadera