måndag 7 juni 2010

Sex med mig själv helg........




Som sagt så har det varit en helg full med sex, men då utan partner så fantasin har vandrat iväg på många olika sätt och här nedan finner ni bilder som speglar lite hur fokus blev i mitt huvud men även i min privata lilla sfär.....

Hoppas ni tycker om dem...
ovan något som är brutalt skönt... speciellt när man är nyrakad....

oerhört upphetsande att sätta ögonbindel på tjejen och känna hur hon får treva sig fram till min hårda...

en syn som jag hört många tjejer tänder på *ler*

En annan syn som kanske kan få igång er kåthet *ler*

Ny vecka med nya möjligheter, jobb i veckan samt träning sen blir det konsert på lördag med utgång...... stadion kommer explodera tror jag hehehe


ha det bäst och någon som har önskemål på fantasier från min sida kommentera det, så ska jag försöka uppfylla det.

BA


20 kommentarer:

  1. oh, sex med sig själv helger kan vara riktigt mysiga, i synnerhet med rätt sorts visuell stimulans ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm..det sista "duschfotot" känner jag igen från en viss kontaktsida..Attans att jag inte minns namnet där ;)

    SvaraRadera
  3. Kill yourdarlings: hmm mysigt, upphetsande och speciellt med rätt visuell stimulans och fantasi hehe

    MeMysex: hmm jasså det gör du *ler*

    SvaraRadera
  4. Mmm...skulle gärna vilja veta vem "det" är...*ler bara ler*

    SvaraRadera
  5. Kan tänka mig det memysexand I
    Tror jag gillar när du bara ler......

    SvaraRadera
  6. Åh, slicka pung under killen, underbart!! Nyrakad,len,ren,känslig levande pung, få nosa upp i skrevet på honom, suga och slicka, smaska och lirka... mmm, vill... nu!

    SvaraRadera
  7. Du tänker inte avslöja dig då? *ler ännu mer* Själv så heter jag Kakan....På vilken sida tror du? ;)

    SvaraRadera
  8. Härliga du Lyckliga Lynx.....

    SvaraRadera
  9. Hej kakan, jag har mina aningar, men nej inga avslöjanden här inte *ler och tittar dig rakt in i ögonen*

    SvaraRadera
  10. Fy så tråkig du är. Inser du inte hur härligt det kan bli..*flinar utmanande och tittar rakt in i dina ögon*

    SvaraRadera
  11. memysexand I du är för härlig och ditt flin tillsammans med dina ögon får mig att flina tillbaks och känna hur kåtheten inom mig värmer samt hur hjärnan sätter fart i hur många olika spännande saker jag vill göra med dig *ler*

    SvaraRadera
  12. *fortsätter ser rakt in i dina ögon och ger dig min hand,visar att du kan få mig hur du vill* ;)

    SvaraRadera
  13. ser hur dina ögon gnistrar av bushet och kåthet, känner din hand och mitt huvud snurrar då jag inser att jag kan få dig hur jag vill....

    jag drar dig närmare mig och kysser dina läppar mjukt, ena handen glider in i ditt hår och drar det sakta bakåt samtidigt som jag kysser din hals, sakta upp mot din öron snibb...........

    oj det här borde bli ett inlägg för oss bägge alternativt en chatt 'ler' du är grym och jag vill just nu inget hellre än att ha dig i mitt våld....

    SvaraRadera
  14. Men du 6 insthlm och Kakan, hetsa inte upp er för mycket nu, det är min bild...

    SvaraRadera
  15. Whosyourdaddy, Se där ja, du känner igen din egen bild, bra jobbat och kanske vill du vara med?

    SvaraRadera
  16. MemysexandI sa, blev fel i kommentarerna så jag lägger ut den direkt... hoppas det är ok..

    Jag VISSTE väl att jag sett bilden förrut....:) Men det gör inget, vill i allafall ha 6insthlm ;) Å whosyourdaddy är så välkommen att vara med ..*ler*

    har bara en sak att säga – 6insthlm – du vet definitivt hur man tar mig, bara av de få rader så ser jag det... *ler* vill ha mer mer mer!! *njuter av din hand i mitt hår, blundar*

    SvaraRadera
  17. *ler sött* ;)

    SvaraRadera
  18. Fan, jag kan inte få nog av din blogg

    SvaraRadera
  19. Memysexand I du är för härlig och ditt leende får mig att vilja ta för mig av dig, smeka din härliga kropp variera mig mellan mjukt och hårt, lekandes och tvingande och hela tiden hålla föra din kåthet framåt *ler*

    Summerbee, tusen tack och vad härligt att höra... Hoppas jag kan fortsätta ge dig härliga inlägg *ler*

    SvaraRadera