torsdag 10 juni 2010

Jeans ass...+ arbets orgasm



Bjuder här på dagens jeans häck med mig själv som modell....

Detta framkom av att en tjej från en av våra små städer kåtade upp mig så hårt via e-post under gårdagen och i morse att jag blev helt tokigt kåt... satt dock på jobbet och fick hålla igen kåtheten utåt, men i hjärnan och kroppen var det ingen tvekan om vem som borde fått sig en ordentlig omgång med ordentligt med dominans från min sida...

Att hon tänder på det och satt och smekte sig (trots att jag förbjöd henne) under morgonens chatt gjorde saken bara bättre och det var riktigt härligt att bli så kåt på någon jag inte känner eller vet något om... ännu mindre hur hon ser ut. Hjärnan är riktigt härlig när den drar mig med på kåthetens snabba motorväg där det inte verkar finnas något stopp på accelerationen.

dock så slutade detta då hon skulle iväg och jag måste jobba på, har ju ett jobb att sköta också hehehe

Men får villigt erkänna att jag var tvungen att ta mig in på toaletten för att ge mig själv en omgång, och det var många år sedan jag gjorde det på arbetstid, så en liten bild på hur det såg ut strax innan.....



Får passa på att tacka denna sköna person och sättet hon tog emot min dominans och tände på allt jag kallade henne, hoppas du får en riktigt bra dag så ska denna halvkåta unga man fortsätta jobba *ler*

kram

BA





9 kommentarer:

  1. Det där jeans-asset vill jag låta mina händer smeka innan jag börjar knäppa upp gylfen...

    SvaraRadera
  2. Sexi, är inte säkert att du hade fått smeka mitt jeans-ass innan du redan fått smaka *ler*

    SvaraRadera
  3. Snygg häck man kan ha

    SvaraRadera
  4. hihi jag hade gärna känt lite innanför kalsongkanten.. mm retat lite innan jag tagit ett fast grepp om din halvhårda kuk.. gjort den hård med båda händer och tunga ;)

    SvaraRadera
  5. MissY vad betyder ooh...?

    Jossan: tack och jag gör vad jag kan med de förutsättningar jag fått *ler* vill du komma och klämma?

    SexinSt: hmm du hade fått tagit för dig på alla sätt du velat......

    SvaraRadera
  6. "ooh.." betyder ooh ge mig! ;)

    SvaraRadera
  7. MissY tack för det... du skulle varit på mitt jobb den dagen *ler*

    SvaraRadera