måndag 29 juni 2009

Onani helg i det härliga vädret

Det blev en riktig onani helg i det härliga vädret.

Fredag, en gång när jag kom hem och en gång på kvällen till härlig porr från nätet.
Lördag, ute på landet hela dagen för fotbollsturnerning, men med så mycket lättklädda tjejer så kunde jag inte låta bli att gå ifrån och då titta över mälaren samt smeka mig själv, är något speciellt med att ha sex/onanera utomhus....... sen på kvällen när jag kom hem så blev det en gång till, denna gång med fantasier från dagen med alla unga och lättklädda tjejer som tittade på.

Söndag morgon vaknade jag och var tok sugen, men han ville helt enkelt inte, hade jag kört slut på honom *L*
men sen på kvällen hände det som ni ser i inlägget tidigare... vilket var riktigt härligt..

Visst är jag kåt på vintern, men det är något som lockas fram extra av detta härliga sommar väder....

ska ev. iväg på sex lunch i dag....... får skriva om det senare.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar