måndag 29 juni 2009

Söndags kväll...



I går kväll efter sån härlig sommar helg träffade jag tjejen H på stan, hon hade varit nere i Halmstad i en vecka och var rent utsagt tok kåt... Efter en fika på stan åkte vi hem till henne.. jag visste då redan att hon hade mens och att hon inte ville knulla, men att hon ville suga kuk... jag klädde av henne och bilden ovan illustrerar mycket bra vad som hände inom kort, fast efter ett tag så sträckte hon sig efter en dildo med vibrator och sa använd denna mot klittan och så fortsatte vi....

Min ena hand höll dildon mot hennes klitta, där hon till och från hjälpte till med hastigheten och trycket samt min andra hand vandrade mellan att hålla henne i håret och munknulla henne till att smeka och nypa hennes bröst... Var riktigt porrigt att se henne ligga där och njuta och när hennes kropp till och från vibrerade så var det härligt att trycka in kuken djupt i hennes mun samt nypa till hennes bröst hårdare...

Jag var nära att komma flera gånger men jag stönade ut jag vill komma över ditt ansikte och då stötte hela hennes kropp till och hon sög hårt på min kuk när hon kom, hon tog över dildon för att trycket skulle vara rätt och jag tog tag i hennes huvud och höll kuken djupt inne i hennes mun, när hon skakade igenom orgasmen....

jag satte mig sedan gränsle över henne, höll i hennes armar med benen och lät hennes tunga bara leka med pungen till och från innan jag kom kraftigt över hennes mun och ansikte.... därefter så lät jag henne suga/slicka kuken ren.

Vi la oss sen i sked och jag låg och smekte hennes rygg med mina fingertoppar (som hon älskade) och till och från gled händerna ner över hennes trosbekläda häck och lår...

somnade riktigt gott efter det och i morse var det riktigt mysigt att kramas och trycka morgonståndet mot hennes rumpa innan jag var tvungen att hasta iväg till jobbet.

helgen kan få ett sämre slut hehehe

kram

BA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar