onsdag 1 juli 2009

regnet strilar ner och jag kommer hem.

Drömde i morse när regnet kom ner mot fönstret att jag kom hem från jobb och träning för att finna denna vackra varelse liggandes i min fåtölj, blev först paff och undrade vem är det, hur kom hon in hos mig, men sen tog kåtheten överhand och jag klädde av mig samtidigt som jag tittade på denna vackra varelse, hon tittade inte upp trots att hon måste ha hört mig och jag gick fram till henne och lät tungan glida lättsamt över hennes bröst.....

Det var inte kul att vakna kan jag meddela *L*

Kram

3 kommentarer:

  1. Alltid lika tråkigt att vakna när man har en sådan härlig dröm... :/

    SvaraRadera
  2. näää men man kan försöka få utlopp för det direkt på morgonen *L*

    BA

    SvaraRadera
  3. Svar: Haha, jodu, vi kan nog båda vara snuskigare än du tror. Eller hur Miss? ;)

    En annan är inte slut, en annan har precis börjat. ;)

    SvaraRadera