onsdag 7 oktober 2009

Bästa raggfraserna


En kort lista på de bästa raggfraserna jag fått från tjejer:


1: i kön på vägen ut från klubben säger en söt brunett med stora bröst följande:

Hej, vart bor du någonstans? öööööööö och innan jag hinner säga något, så kommer, för antingen måste jag åka dit och leta upp dig eller så kan du ge mig ditt nummer, och stort leende...


Hur kan jag motstå från en tjej som jag inte pratat med på hela kvällen...


2: efter att ha vaknat upp halvnaken på ett hotellrum utan att komma ihåg hur jag kom dit eller vad vi gjort tidigare på natten så frågar hon hur gammal är du? hmm jag är 30 plus svarar jag, hon nej nej nej du kan inte vara mer än 25 med den kroppen och leer, tror ni hon fick vad hon ville den morgonen oavsett hur full/bakis jag var?


3: En tjej kommer fram till mig vid baren i Borås för några år sedan... hon leer och verkligen inspekterar min kropp med sin blick innan hon säger: wow du är verkligen det hetaste jag sett i kväll och du verkar inte tro att du är något heller, är du bra i sängen eller borde jag bjuda dig på en drink innan jag frågar det igen och ett stort leende....


hmm ja hon fick bjuda mig på en drink och fick ett utförligt svar med en del detaljer men mer än så fick hon inte då jag hade flickvän vid tillfället.


4: Sitter på motorvägen och kör bil, en bil kommer upp bredvid med två tjejer i, dom bromsar in och kör jämse mig innan det kommer upp en lapp i fönstret som säger....... om du inte stannar måste vi köra efter dig tills du gör, bjuder på fika vid nästa rastställe......


5: Oavsett om den är sann eller inte så tilltalar den mitt ego:

Min förra flickvän hade varit bortrest i 3,5 månader och när vi ses igen så kysser vi varandra och hon glider ner längs min kropp och knäpper upp mina byxor och tar in min kuk i sin mun innan hon slutar lutar sig bakåt och tittar på min kuk, sen upp på mig och säger....... fan jag hade nästan glömt bort hur härlig han är, hon leer och därefter så glider hon med tungan längs min kuk och gnyr av längtan......



Någon som har några andra härliga raggningsfraser?

10 kommentarer:

  1. kommer du möjligtvis från borås?

    SvaraRadera
  2. Jossan, Nope kommer inte från Borås *L* bara varit där för nöje och några kundbesök.....vadåra?

    SvaraRadera
  3. nyfikenheten som undrade bara

    SvaraRadera
  4. hehehe Jossan din kommentar gjorde mig nyfiken *L* Lessen att du inte hade rätt, hade varit kul att veta varför du undrade...... Ha en riktigt bra kväll...

    SvaraRadera
  5. fick bara känslan av att jag visste vem du var, men de gör jag då inte när du inte kommer från borås

    SvaraRadera
  6. Jossan, på ett sätt tråkigt att det inte stämde då, men jag är född, uppvuxen och boendes i Stockholm *L*

    Ps: hade det varit possitivt om du vetat vem det var?

    SvaraRadera
  7. jo de hade väl vart väldigt positivt så

    SvaraRadera
  8. Jossan, det tar jag nästan som en komplimang.. och nu blev jag nyfiken på dig hehehe ja märkligt inte sant, men hur som helst så h oppas jag du har en riktigt bra helg...

    kramar

    SvaraRadera
  9. okej, alltid bra att vara nyfiken med, min helg va riktigt bra, hur hade du de själv då?

    SvaraRadera
  10. Jossan,
    Ja nyfikenhet är en härlig egenskap helt klart *L*
    Underbart att din helg var bra, min var också mycket bra med fotbolls turnering med gamla kompisar i olika åldrar, fest och annat oj kom just på att jag hann med massor i helgen *L* lite sex blev det också......

    SvaraRadera