tisdag 6 oktober 2009

Tråkig tisdags kväll i soffan....

En tråkig tisdags kväll, så här kommer en liten önskelista....

vill att du kommer krypande över soffan och börjar leka, suga och ta för dig av min hårda kuk....


Önskemål 2: vill lägga dig på soffan med huvudet strax utanför och se ner på hur min kuk försvinner i din mun och hur jag sträcker mig efter dina bröst, smeker din hals, dina bröst innan kåtheten tar över och jag börjar ta för mig av dig...........

Önskemål 3: Ställer dig upp och trycker in min kuk i dig bakifrån behandlar dig hårt som på bilden.....

Önskemål 4: sätter mig i soffan och tittar dig i ögonen tar tag i ditt hår och för dig ner mot min kuk och halvvägs ner hör du mig åååå vad jag vill spruta din mun full.......

Hoppas ni har en roligare kväll än jag.....

BA

8 kommentarer:

  1. Hoppas nåt av önskemålen slår in... ;)

    (Tack för dina fina kommentarer!) :)

    SvaraRadera
  2. Visst, säg bara till när du har lust så kanske jag tittar förbi när vägarna går åt det hållet...

    SvaraRadera
  3. Anonym.... hehehe jag hade lust i går kväll *L*

    SvaraRadera
  4. Sorry, var i fel ände av landet igår kväll...men kanske kan lösa önskemål 1...

    Dörren upplåst, ögonbindeln på dig och fullständig tystnad...allt som hörs är dina stön...sen är jag borta lika tyst som jag kom...

    SvaraRadera
  5. Anonym, hade varit gymt upphetsande att höra hur du kommer in, hur jag sitter/ligger i soffan med ögonbindel och hur jag rycker till när den första beröringen sker och du sen börjar suga och leka med min då nyrakade pung och kuk... du hör mina stön, känner mina händer i ditt hår och hur jag kommer kraftigt i din mun, du hör mig säga, sug mig ren och sätt dig på min hårda kuk.....

    Du kan då välja att dra över en kondom och sätta dig över min kuk (jag med bindel fortfarande, eller så kysser du kuken hejdå och går lika snabbt och tyst som du kom *L*

    SvaraRadera
  6. Mmm...gärna en ridtur men...bindeln ska vara kvar på tills jag har kommit och gått...

    SvaraRadera
  7. Anonym, självklart ska bindeln vara kvar och jag ska inte kunna se dig utan bara känna din tunga och läppar som först suger mig tills jag kommer, men när du är på väg så ser du hur jag vill ha mer och du tänder på att sätta dig över min kuk och rida mig vidare, men därefter går jag omkring hemma utan att ha en aning om hur du ser ut eller vem du är... mycket upphetsande.....

    SvaraRadera
  8. Deal...hör av mig när jag kommer till Sthlm...

    Until then...keep dreaming...

    Puss

    SvaraRadera