fredag 9 oktober 2009

Skönt med helg.....

vill jag ha väntades hemma när jag efter en lång arbetsvecka utan sex kommer hem........



efter att ha smekt, kysst och myst upp din kropp åker dina handfängsel på och jag börjar fotografera dig i pauserna imellan mina dominanta knull..... så här skulle du kunna se ut *L*



Efter mycket tid i form av lek, kåthet och dominans, släpper jag dig fri lägger mig på rygg och nickar uppmuntrande åt dig att ta för dig precis som du vill, låser mina händer bakom mitt huvud och tittar på hur ditt vackra ansikte och kropp börjar ta för dig av min hårda kuk och kropp som ligger där för din njutning....

Hoppas du/ni får en underbar helg.......

puss

BA

2 kommentarer:

  1. God helg!! Det siste bildet der var veldig sexy! Det første óg egentlig :)

    SvaraRadera
  2. jag kan bara instämma Sexkorn *L*

    SvaraRadera