tisdag 23 juni 2009


Efter att ha avslutat jobbet i går tittade jag runt lite på olika sexbloggar och var allmänt kåt. Tänkte för mig själv hmm hur ska få utlopp för den härliga kåtheten som byggts upp inombords och ändå hinna träffa min kompis M på gymmet om 3 timmar. Jag satt i bilen och kände den där värkande kåtheten från kuk och pung som bara ville ut och inte vara instängd i jeansen längre.
Intressant nog så ringde då ett kk som jag har träffat till och från under en längre tid, hon är mörkhyad med stora bröst, underbar hud och kroppsform som bara är för härlig. jag svarade och hon sa det var längesedan, hmm sa jag och frågade vad hon gjorde, hon var på väg hem från skolan och att hon ville prata om ett dilemma. Jaha sa jag shoot. Hon förklarade då i en längre utläggning om hur hon blivit erbjuden och hintad om sex från 5 olika killar under midsommar helgen (jag tänkte då här kommer det hur mycket hon har knullat under helgen) men det enda jag kunnat tänka på är att jag vill ha sex med dig, och undrar nu när du kan ses. Mitt korta men väldigt laddade (kåta) svar var är hos dig om 20 minuter, hon sa då då ses vi snart och så la vi på.
jag styrde bilen mot en av sthlms norra förrorter och på vägen skrev jag ett sms som lät:
"Du e för härlig och du skulle bara veta hur kåt du just gjorde mig... Ser fram emot att känna din kropp, läppar, bröst och person i en härlig mix som gör att jag kör bil med ett härligt stånd... "
-Hennes svar var kort och gott: Bring it on.
Hon mötte mig på parkeringen utanför och jag gick direkt fram till henne och kysste hennes läppar, gick ner över hennes hals och tryckte mig hårt mot henne, hon stönade och sa ååå vilket härligt stånd och hennes hand smekte mig utanför jeansen, vi gick mot porten och väl i trappupången så tog jag tag i henne bakifrån och kysste hennes hals, min hand gled in innanför hennes shorts och möttes av en våt och härlig fitta, smekte henne lätt och viskade i hennes öra, hmmm jag skulle kunna ta dig här och nu, hon stönade svagt men tog min hand och vi gick mot hennes dörr.
Väl inne i lägenheten så började vi kyssas och i princip slet av varandra kläderna, lyfte upp henne in i sovrummet (hon bor på första plan och har insyn i typ alla rum) och la ner henne på sängen. Jag kände hur hela jag höll på att spricka, men istället för att göra det jag tänkt på i över en timme (knulla på henne så fort jag kunde) så gick jag ner och smekte, kysste och sög på hennes härliga stora bröst. hon stönade svagt till och när jag fortsatte ner och särade på hennes ben och tungan gled längs insidan av hennes lår så stönade hon ännu högre, när läpparna kysste hennes blygdläppar och mina händer gled upp och kramade hennes bröst så exploderade hon (osäker på om hon kom, men spelar mindre roll häftigt var det) och jag ställde mig då upp framför henne för att ta av mig kalsongerna. Hon tittar upp och ser hur jag sakta står och smeker mig själv samt med andra handen letar fram en kondom, säger åt henne att smeka sig själv och hon börjar med brösten, vi står så nån minut innan jag drar på kondomen och tar tag i hennes ben drar henne mot sängkanten och ståendes för jag min hårda kuk mot hennes blygdläppar när dom rör varandra stönar vi bägge två rakt ut, jag lirkar lite innan jag känner hur jag närmar mig att komma in i henne, trots min kåthet så låter jag ollonet komma in, drar det lite in och ut innan jag inte kan hålla mig mer och glider djupt in i henne....
jag känner hur hela min kropp njuter och jag hör hur hon stönar rakt ut som i kör med mitt egna stön.
jag börjar knulla henne långsamt och njuter av varje mm av hennes fitta som kramar runt min hårda kuk, innan jag drar mig ur henne och går snabbt ner och slickar hennes klitta, hon stönar till (vet att hon älskar kombinationen av att bli knullad och slickad i omgångar) och det dröjer inte länge innan hon säger det är inte sant och kommer kraftigt medans jag slickar henne lätt och retfullt genom hela orgasmen.......
Direkt efter hennes orgasm lägger jag mig på rygg och säger åt henne att sätta sig på min kuk, hon gör så och när jag känenr hennes fitta omsluta sig om mig så drar jag ner henne och håller henne mot mitt bröst och smeker hennes rygg lätt... hon ligger och andas tungt innan hon viskar i mitt öra att hon vill känna hur jag kommer i henne, hon sätter sig upp och börjar rida mig och jag kan inte annat än slappna av och känna hur mycket makt hennes kropp och fitta har över mig just då..... mina händer glider över hennes bröst och hon är otroligt sexig där hon sitter, min ena hand glider runt henne och börjar smeka häck och anus innan jag känner känslan av att inte kunna hejda mig.... stönar ut "hårdare" och börjar stöta emot hennes härliga fitta..... Känner hur orgasmen kommer som en stor våg som inte går att hejda och så kommer jag kraftigt.... mina händer krampar nästan runt hennes skinkor och hon böjer sig ner och kysser min hals och viskar fan vad skön du är........
Den här tjejen får nästan aldrig nog och har (enligt henne själv) sen en tid tillbaks (med mig) fått multipla orgasmer så vi fortsätter på olika sätt i nästan en timme till där hon tappar räkningen på orgasmerna, dock ska man tillägga att alla kommer när jag slickar och smeker henne på olika sätt, häftigt var att se henne komma när hon satt med sin fitta över mitt ansikte och mina händer kunde smeka, fingerknulla, nypa och smiska henne härligt.....
Jag hann sen till träningen med kompis M samt såg U-21 laget ta sig till semi.....
Så eftermiddagen blev till en riktigt härlig stund och även fast jag var helt slut efter träningen så kunde jag inte låta bli att vara full av glädje och energi för den härliga stunden med henne. När jag skulle sova kunde jag inte somna utan fantiserade om nästa gång samt hur hennes fitta smakade och runkade mig till sömns..... kom inte mycket då, men det gjorde mindre......
Ska försöka hinna med ett inlägg om kvinnors/mäns orgasm snart också, men gårdagen var riktigt härlig och hon är riktigt härlig när hela hennes underliv och kropp skakar av orgasm..........
puss i ljumsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar