torsdag 25 juni 2009

Eftermiddag med flygvärdinnan


Som jag berättade i går hörde sig flygvärdinnan av sig på väg hem från Bali i går och efter att ha löst lite på jobbet, så kom jag iväg. På väg till henne skickade jag ett sms som sa att solen skiner och jag kan inte vänta tills jag känner dina läppar och nakna kropp.
Henne svar var stor smiley samt skynda jag är naken....
När hon öppnade dörren så var hon naken och hon slog armarna om mig och vi kysstes, innan hon drog av mig kläderna och gick snabbt ner på knä och tog min nu hårda kuk djupt i sin mun, jag stönade svagt och hon pressade kuken längre in innan hon drog ur den och sa ååå vad jag har saknat att suga kuk, jag log och mötte hennes blick innan jag tog tag i hennes huvud och drog upp henne till mig, kysste henne och drog med henne till sovrummet, väl där la jag ner henne och vände på mig själv för att ligga i 69an och bara av att låta tungan glida längs sidan av hennes blygdläppar, naffsa längs ljumskarna och låta händerna smeka hennes häck så slutade hon direkt att suga och bara höll kuken i sin mun.... jag fortsatte reta henne ett tag innan jag vände på mig själv, drog på kondomen och vek upp hennes ben mot mina axlar och kom djupt in i hennes våta fitta, vi stönade bägge två och jag kände hennes naglar som satte sig i mina armar.
Började knulla henne långsamt och retfullt innan jag la min hand över hennes hals och tryckte lätt, och när hon då gnydde så knullade jag henne hårt och snabbt ett kort tag innan jag drog ut kuken och körde in två fingrar i hennes fitta och lät tungan glida över hennes klitta hårt, hon stönade till och ålade sig på sängen, slutade helt och körde in kuken djupt i henne igen, men denna gång höll jag mig stilla i henne och kysste hennes hals och nacke, hon viskade "ååå vad skön du är" och jag morrade bara lätt i hennnes öra, innan jag drog mig ur igen och gick ner och slickade henne retsamt och lätt över klittan, mina händer varierade sig från hennes bröst, häck, innan dom tog sig ner och sakta sakta gled ett finger in i hennes fitta och ett i hennes anus, jag fortsatte att slicka henne och hon stönade hårdare, hårdare så jag lät tungan slicka hårdare och hårdare (ömmar faktiskt i överläppen i dag som får ta emot trycket hehe) men lät fingrarna glida långsamt in och ut.......
Hon kom kraftigt, men ljudlöst och drog upp mig för att få en stor kram.
kort därefter la jag henne på sidan gled in i henne och var stilla samt kliade hennes rygg långsamt, hon spann som en katt och viskade åååå vad skönt...
Efter ett tag bad hon mig knulla henne så jag började i samma ställning och kände hennes härliga häck mot mig när hon tryckte emot och putade rumpan, jag drog snart upp henne på alla fyra och gled in, väl där så hör jag henne säga knulla mig hårt och kom i min mun och med de orden i huvudet så knullade jag henne hårt och snabbt och känner hur jag närmare mig och att hon då också stönar rakt ut, så jag gör allt jag kan för att dra ut på det, men det går inte att stoppa, utan drar mig ur henne och knuffar ner henne på rygg samt sätter mig gränsle över henne, runkar lite då hon inte kan nå honom, innan jag för den mot henes läppar och hon tar girigt tag i honom och suger totalt musten ur honom och jag känner hur hela kroppen börjar komma, innan pungen bara exploderar och kuken pulserar av hårdhet och jag pumpar ur mig orgasmen i hennes mun. Hon tar allt i munnen och sväljer innan hon girigt suger, slickar kuken ren och jag känner hur jag på knä står och skakar av kåthet och njutning....
Vi ligger sen och pratar lite om Bali och allt annat innan jag upptäcker fan jag måste till tandläkarn och då säger hon absolut men innan du går kan du väl bara känna hur mycket min fitta vil ha dig igen....... och så ler hon när jag glider ner med handen och smeker hennes våta sköna fitta......
Tandläkarn var nästan snäll mot mig........ och hade hellre varit kvar, men så blev det inte...
På kvällen var jag på ett uteställe i norrort med liveband och mycket små tjejer, vilket var kul och läckert att se... Träffade en gammal tjej kompis som jag alltid varit sugen på men som det aldrig blivit något med, bytte nummer med henne och får se vad som händer framöver...
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar